Erfaring

De seneste mere end 13 år har Roar haft sin gang hos Creuna, hvor han gen- nem årerne er avanceret internt. I 2013 blev han Managing Director for Creuna Aarhus, og i 2016 udvidede ansvaret sig til CEO for hele virksomheden.

Motivation

Roar Shin Nissen er anerkendt for både sine faglige og menneskelige egenskaber, som han på enestående vis forstår at kombinere med behageligt arbejdsmiljø, digitale løsninger med kreativitet og høj ydeevne fra alle involve- rede til følge. Roar opererer med en dyb integritet, respekt for mennesker, og han kan være stolt over de resultater og den profil, der er skabt hos Creuna. Han har udvidet Creuna Aarhus til ca. 80 medarbejdere og positioneret Creuna Danmark som et stærkt kreativt digitalt bureau med en prominent kundepotefølje af nogle af landets største virksomheder. Det var derfor kun forståeligt, da Knowit i efteråret ville fusionere med bureauet, hvortil de sammen bliver Nordens største digitale bureau. Med Roars flair for at opbygge og drive gode og sunde forretninger, ser The M List frem til at følge deres nye rejse

Hvad har været din største professionelle succes i 2020?

Creuna kom igennem et meget specielt 2020 stærkere end nogensinde før og med et meget imponerende resultat. Det er dog på ingen måde måde min personlige succes, men et resultat af en dedikeret holdindsats i Creuna, men alligevel det jeg vil fremhæve som den største succes i 2020.

Hvad bliver din største professionelle udfordring i 2021?

Vi er nu i den lykkelige situation, at vi igen har kontorer på flere lokationer i Danmark. Det stiller naturligvis nogle nye krav til mig og mine ledelseskolle- ger ift. tilstedeværelse, kultur, sammenhængskraft og fælles retning.

Hvordan forventer du, at din rolle vil ændre sig i 2021?

Min rolle ændrer sig løbende i takt med, at vi bliver en større og større virksomhed. At være knap 100 konsulenter, er noget andet end da vi var langt færre.

Hvilke tendenser i branchen vil du gerne se mere af i 2021?

Mindre selvfedme og mere substans.

Hvad har vi lært igennem Coronakrisen og den transformation, den har skabt?

Som virksomhed har vi lært, at vi kan meget mere på afstand, end vi havde regnet med, men også at vi er sociale væsner, som også har brug for at være tæt på hinanden i det daglige.

Hvem i branchen fortjener et skulderklap – og hvorfor?

Det gør Vertica. De leverer stabilt år efter år. De ved, hvad de vil, hvordan de gør det og hvad de står for. Armbevægelserne er måske (helt bevidst) ikke så store, men de fortjener bestemt et skulderklap.