Erfaring
Thomas er skolet i IBM, hvor han gik fra at være projektkoordinator til at være Marketing Manager Midmarket Denmark. Han kom siden til SAS, bl.a. i en rolle som Global Manager CRM Strategy EuroBonus, inden han i 2012 startede sin rejse hos Coloplast. I dag sidder han som Vice President Marketing & Branding hos Coloplast.
Motivation
Thomas Christian Bruhn har skabt et stærkt renommé på den kommercielle marketingscene, hvor han i dag er salgsansvarlig for Coloplasts datterselskaber i Afrika, Mellemøsten og Indien. Hos Coloplast har Christian sat innovation og fremdrift på dagsordenen. Det har resulteret i en forsat udvikling af virksomhedens go-to-market-model som led i at nærme sig brugerne og optimere på bådet produkt og service. Med Thomas i spidsen er det lykkedes Coloplast at levere på det globale plan og det har sat en ambitiøs agenda for produktlanceringer, serviceforbedringer og en ny brand- og kommunikations- platform. Som en af de bærende kræfter bag transformationen af Coloplasts marketingindsatser har Thomas været med til at innovere marketingfaget inden for healthcare-disciplinen, og det lander ham en plads på The M List.
Hvad har været din største professionelle succes i 2020?
At omstille sig til en ny virkelighed qua COVID-19, hvor vi i marketing hurtigt har måtte omstille os til nye kanaler og budskaber.
Hvad bliver din største professionelle udfordring i 2021?
Skiftet ansvarsområde siden udnævnelsen, så det bliver at skabe fortsat stærk vækst i vores forretning i Mellemøsten, Afrika og Indien.
Hvordan forventer du, at din rolle vil ændre sig i 2021?
Marketing i Coloplast vil spille en vigtig rolle i at få sikret at vi kommer stærkt fra start når COVID-19 er bag os.
Hvilke tendenser i branchen vil du gerne se mere af i 2021?
Mere fokus på hvordan man skaber stærke kunderelationer over de digitale kanaler, hvor særligt B2B-virksomheder står med en ny virkelighed nu.
Hvad har vi lært igennem Coronakrisen og den transformation, den har skabt?
Den helt store transformation, er at det virtuelle format kan meget mere end vi troede..
Hvem i branchen fortjener et skulderklap – og hvorfor?
Vil i år gerne sende et skulderklap til hele branchen, for alle har kæmpet/ kæmper med en vanvittig stor transformation, der har ramt med lynets hast. Det har krævet mod og nytænkning fra alle, så derfor et stort skulderklap til alle!