Erfaring
Thomas startede som Marketing Coordinator hos APV Baker. Han blev siden Marketing Director hos Sophus Berendsen Group, inden han kom til Accen- ture som Senior Management Consultant. I 2003 begyndte Thomas sin rejse hos Ogilvy, hvor han bl.a. var Managing Director, og siden 2014 har han været Managing Director hos Accenture Interactive.
Motivation
Thomas Mouritzen er en fremtrædende profil – garant for at forsyne Accenture Interactive med stærke kommercielle vækststrategier og visionære tiltag. Med en evne til at integrere det digitale marketingfag med et stærkt forretnings- perspektiv og nyskabende løsninger på den teknologiske flade er det lykkedes Thomas at tæmme et avanceret marked. Thomas tager en proaktiv tilgang som frontfigur for Accenture Interactive ASIAN. En profil vi holder øje med!til både sit ansvar og kunder gennem datadreven teknologi og med fokus på værdibaserede kundeoplevelser – en tilgang der har været omdrejningspunkt i et projekt for SERA, som i 2020 har vundet Accenture Interactive The Peak Tech Laureates Award for Digital Innovation. På The M List 2021 skal Thomas anerkendes for sit talent for at skabe momentum, vækst og reel kundeværdi som frontfigur for Accenture Interactive ASIAN. En profil vi holder øje med!
Hvad har været din største professionelle succes i 2020?
To steer my organisation during Corona and grow my business according to plan.
Hvad bliver din største professionelle udfordring i 2021?
- Develop new services under the umbrella of “Business of Experience”.
- Organic growth of 40 % in South East 3) Inorganic growth through two acquisitions in SEA.
Hvordan forventer du, at din rolle vil ændre sig i 2021?
I will be focused on building the infrastructure and organisation to support the growth of a team of 200 people to a regional business of 700 people in 2023.
Hvilke tendenser i branchen vil du gerne se mere af i 2021?
I expect that we will see opportunities for more customer experience and ecommerce projects. And I expect that we will see more innovative market platforms across existing industries.
Hvad har vi lært igennem Coronakrisen og den transformation, den har skabt?
The need to manage change and shifting demand for new technology busi- ness applications. To support clients and manage growing demand for new customer experiences.
Hvem i branchen fortjener et skulderklap – og hvorfor?
Brian Whipple, for steering the largest experience agency and taking good care of our employees around the world.