Erfaring

I mere end fire år har Zvi siddet i CMO-stolen hos Interflora, og dette med en baggrund inden for mediebureaubranchen. Den startede som Trainee hos MEC tilbage i 2004, hvor han i 2010 takkede af som Account Director. Herefter gik turen til PHD og senere til MediaCom – først som kontaktdirektør og senest som Chief Strategy Officer.

Motivation

Zvi Goldstein er ikke kun CMO for danskernes foretrukne leverandør af følelser og kærlige tanker, men også en strategisk og innovativ profil, der succesfuldt evner at sikre digital transformation. Qua Zvis dybe forbrugerforståelse og flair for at spotte trends og tendenser i branchen har han omlagt Interfloras marketingstrategi på en måde, der forvandler udfordringer til succeser. Det har resulteret i et stærkt samspil mellem marketing og it, optimering af platforme, en opgradering af app’s og høstet virksomheden sølv ved årets DDA for deres digitale transformation. Med Zvi i front kan Interflora se tilbage på et år med digital vækst og et blomstersalg større end nogensinde før i deres 95-årige levetid. Zvi hyldes for sit fortsatte fokus på at sætte kunderne først på stadig mere innovative måder og får endnu et år på The M List.

Hvad har været din største professionelle succes i 2020?

Uden tvivl den turbo vi har formået at sætte på vores digitale udvikling. De di- gitale services og platforme vi har lanceret slut sidste år og start i år har i den grad vist sig at kunne stå i mod og bidrage til væksten i Coronaens skygge.

Hvad bliver din største professionelle udfordring i 2021?

Fortsat at bevare og styrke vores position som absolut markedsleder. Det er ikke en ny udfordring, men én som kræver en anderledes tilgang fra år til år i takt med, at forbrugeren og markedet udvikler sig.

Hvordan forventer du, at din rolle vil ændre sig i 2021?

Vi vil forsætte med at udvikle og skabe nye forretningsområder. Det kræver en anderledes og mere agil og innovativ kultur. Vi kommer derfor ikke udenom at have mere fokus på selve organisationen og kulturen også med det for øje, at organisationen er vækstet betydeligt på antallet af medarbejdere.

Hvilke tendenser i branchen vil du gerne se mere af i 2021?

Modet til at skabe innovative løsninger på baggrund af den teknologi der er til rådighed. Vores egen mobile løsning er et godt eksempel.

Hvad har vi lært igennem Coronakrisen og den transformation, den har skabt?

At forbrugeren er enormt forandringsparat og i stand til at ændre adfærd fra den ene dag til den anden når de står med ryggen mod muren. Evolution kan ske hurtigere, end vi tror og at være på bagkant er vejen til glemsomhed og en langsom død.

Hvem i branchen fortjener et skulderklap – og hvorfor?

Søren Flemming Larsen. Det er aldrig tomme ord, men altid med handling bag. At turde at stå ved og skubbe på for konstant udvikling og forandring. Det er meget beundringsværdigt og har vist sig at være det helt rigtige.