Erfaring

I 2002 tiltrådte Bjarne stillingen som Account Director hos reklamebureauet Wibroe, Duckert & Partners (WDP), mens han fire år senere kunne kalde sig CEO & Partner. Efter syv års partnerskab blev han medstifter af reklame- og kommunikationsbureauet, Boye & Spellerberg. Siden 2014 har Bjarne kunne kalde sig CEO af Boye & Spellerberg.

Motivation

Bjarne beviser endnu engang, at han fortjener en plads på The M List, som grundlægger og strateg i det fremadstormende reklame- og kommunikations- bureau, Boye & Spellerberg. Bureauet har opnået en solid position som ét af kundernes foretrukne bureauer. For anden gang, får bureauet højeste tilfreds- hedskarakter af sine kunder, hvilket beviser Bjarnes sans for kundebaseret værdiskabelse. Bureauet rykker opad på MyImage listen og denne stabile fremgang, som udmøntes i skarpe økonomiske resultater, er bureauet bestemt ikke kommet sovende til. Bjarne har igennem årene arbejdet benhårdt på at sikre bureauets fremtid gennem vedvarende kvalitet og store samarbejder, heriblandt Danske Spil, Arbejdernes Landsbank, Boozt, Telmore og Ekstra Bladet. En stor indsats og endnu en flot placering på The M List 2022.

 

HVAD HAR VÆRET DET SVÆRESTE FOR DIG I DET FORGANGNE ÅR?

At ansætte nye folk på det rette tidspunkt.

HVAD BLIVER DIN STØRSTE PROFESSIONELLE UDFORDRING I 2022?

Alle årene har det været at finde den rette størrelse på bureauet. Så få som muligt, så mange som nødvendigt.

HVAD HAR VÆRET MEST VIGTIGT FOR DIN SUCCES I ÅR?

At give mere plads og uddelegere ansvar på de interne linjer.

HVAD SAVNER DU, AT BRANCHEN DISKUTERER MERE?

Hvordan vi på tværs af fagdiscipliner og på tværs af samarbejdsrelationerne bliver endnu bedre til at gøre brug af hinanden optimalt. Med andre ord, gøre hinanden endnu bedre = bedre løsninger.

PÅ HVILKE(T) OMRÅDE(R) SER DU GERNE AT BRANCHEN UDVIKLER SIG?

Vi skal blive modigere. Turde udfordre og sætte nye standarder.

HVEM I BRANCHEN FORTJENER ET SKULDERKLAP – OG HVORFOR?

Dansk Markedsføring + Kreativitet & Kommunikation for at flytte i samme baggård. At styrke vores branche handler om meget mere end hensigtserklæ- ringer, og det at flytte tættere på hinanden – også fysisk, tror jeg vil gavne hele branchen.