Erfaring
Nikolaj begyndte sin karriere hos Libris i 2011, og et år efter kom han til BABY i stillingen som Associate Consultant. Tre år senere kom Nikolaj til Kunde & Co. Senest i stillingen som Group Director. I 2017 startede han sin CBB Mobil-rejse, hvor han i dag sidder som Director, Head of CBB Mobil.
Motivation
Nikolaj Boserup forstår om nogen, at levere resultater og anerkendelse for CBB i et ellers mættet og konkurrencedrevet marked, til trods for sin unge al- der. Med strategiske, ambitiøse og udfordrende valg formår han at bringe CBB til tops, som giver genklang på både top- og bundlinjen. Han har ikke blot sikret stærke resultater som vækst i omsætningen og mobilkunder, men har også sikret Loyalty Award 2021 i kategorien for de mest tilfredse og loyale kunder. Dette skyldes bl.a. Nikolajs formåen til at udfordre branchens status quo og stå ved sine valg i det lange løb. Med en solid marketingstrategisk dybde og kunde- indsigt evner Nikolaj, at opretholde samt vækste CBBs brandkendskab og succeser til fuldkommenhed. Bedrifter og unikke ledelseskompetencer som disse bliver selvfølgelig anerkendt, ikke blot i branchen, men også på The M List.
HVAD HAR VÆRET DET SVÆRESTE FOR DIG I DET FORGANGNE ÅR?
Et stigende konkurrence i industrien samt nye spillere, der rykker ved markedsdynamikkerne har været udfordrende men sjove. Jeg glæder mig til en forventet konsolidering på den danske telemarked.
HVAD BLIVER DIN STØRSTE PROFESSIONELLE UDFORDRING I 2022?
At samle organisationen og bibevare en stærkt kultur post corona og post organisatoriske ændringer.
HVAD HAR VÆRET MEST VIGTIGT FOR DIN SUCCES I ÅR?
Et stærkt organisation, en stærk ledergruppe og en fantastisk brand. Vi er branchens vel nok mest kundeorienterede brand, og vinder awards for det på stribe. Det er vores medarbejderes store fortjeneste.
HVAD SAVNER DU, AT BRANCHEN DISKUTERER MERE?
Værdidrevet positionering og hvorfor vi i Danmark er så tilbudsorienterede – og måske i særdeleshed, hvad vi skal gøre for at gøre op med den tendens, der går på tværs af industrier.
PÅ HVILKE(T) OMRÅDE(R) SER DU GERNE AT BRANCHEN UDVIKLER SIG?
Sammensmeltningen mellem produkt, marketing og tech (backend).
HVEM I BRANCHEN FORTJENER ET SKULDERKLAP – OG HVORFOR?
Jeg er en del af en fantastisk Telenor-organisation, der tilbyder (og tillader barsel til mænd). Så hele min fantastisk ledergruppe, der har taget en kæmpe tørn, imens jeg har holdt barsel med min yngste datter, skal have en stor highfive.