Erfaring
René kickstartede sin karriere hos TNS Gallup i 2000. Senere kom han til Zapera, før han i 2006 kom til Coca Cola. I 2010 begyndte han sin rejse hos Carlsberg, hvor han har siddet i diverse lederroller. I dag varetager René stillingen VP, Commercial Development & Execution.
Motivation
René Fyrsterling er igen i år at finde på årets The M List og dette qua den frem- trædende og fagligt tunge rolle som VP, Commercial Development & Execution, som han varetager med stor strategisk erfaring og hardcore kommercielt overskud. Renés gennemborende kompetencer har igen i 2021 vist sig, at være en effektiv katalysator for at imødekomme Carlsbergs kommercielle udfordringer, og han har evnet at føre bryggerigiganten gennem året med flotte resultater. Med en dyb markeds- og forbrugerforståelse i FMCG-markedet har René ageret som nøgleposition i det stolte bryggeribrands omsætningsvækst med en nettoomsætning på 8 milliarder kroner i 2021. Med kommerciel kyndighed ingraveret i DNA’et, hvilket inkluderer stærke ledelseskompetencer og en høj faglighed, anerkendes René både af branchen og på The M List 2022. Stærke
HVAD HAR VÆRET DET SVÆRESTE FOR DIG I DET FORGANGNE ÅR?
At træffe de rette beslutninger i en meget volatil tid.
HVAD BLIVER DIN STØRSTE PROFESSIONELLE UDFORDRING I 2022?
At finde nye veje til vækst.
HVAD HAR VÆRET MEST VIGTIGT FOR DIN SUCCES I ÅR?
At vi har kunnet tilpasse vores forretning til en ny virkelighed.
HVAD SAVNER DU, AT BRANCHEN DISKUTERER MERE?
At der kommer et større fokus på ROI, så man langt bedre kender effekten af sine investeringer.
PÅ HVILKE(T) OMRÅDE(R) SER DU GERNE AT BRANCHEN UDVIKLER SIG?
At man bliver mere scenarie-baseret i sin planlægning.
HVEM I BRANCHEN FORTJENER ET SKULDERKLAP – OG HVORFOR?
Mine kolleger i Carlsberg.