Erfaring
Thomas kickstartede sin karriere hos Nordisk Kommunikation i 2003. Siden da han været forbi Danske Bank først som Chief Consultant og senest Head of Online Media. I 2013 kom han Arla Foods, og har til i dag varetaget samme stilling som Senior Director, Global Head of The Barn.
Motivation
Thomas Heilskov er en stærk digital marketer, som forstår at forene et digitalt fokus med en innovativ forretningstilgang til UG. De seneste tre år har Thomas været frontfigur på Arlas in-house bureau The Barn, for at imødekomme de fordele, der findes ved et tæt samarbejde mellem brand og bureau, og det har medført magi og væksteksplosioner. Med Thomas som primus motor for de kreative og digitale medieindkøb, er det lykkes bureauet at accelerere hurtigt og spotte trends og tendenser. Hertil kan nævnes lanceringen af kampagnerne “Your good mood wingman” med Cocio og “Just add some cheese” med Arla på både Snapchat og TikTok. Kampagnernes resultater afspejler Thomas’ sans for at løfte en forretning til nye højder på et kreativt og digitalt niveau. Thomas placerer sig endnu et år som en agil og driftig profil på The M List.
HVAD HAR VÆRET DET SVÆRESTE FOR DIG I DET FORGANGNE ÅR?
At være i lockdown og samtidig sikre en god onboarding af en masse nye medarbejdere.
HVAD BLIVER DIN STØRSTE PROFESSIONELLE UDFORDRING I 2022?
At holde hastigheden på vores rejse mod at blive et førende ”food agency”, og at vi leverer på det høje kreative niveau, vi har gjort i 2021, hos endnu flere af vores brands.
HVAD HAR VÆRET MEST VIGTIGT FOR DIN SUCCES I ÅR?
At vi er lykkes med både at skalere “The Barn” til mere end 100 medarbejdere på tværs af markeder og åbne et nyt globalt produktionsstudie samtidig med, at vi har fastholdt den højeste kundetilfredshed. Derudover at vi har bevidst, at et in-house bureau kan udfylde rollen som lead agency på en række af vores brands.
HVAD SAVNER DU, AT BRANCHEN DISKUTERER MERE?
Der skal endnu mere fokus på behovet for øget diversitet i marketing.
PÅ HVILKE(T) OMRÅDE(R) SER DU GERNE AT BRANCHEN UDVIKLER SIG?
Det er overraskende, hvor lidt bureaumodellerne stadig har udviklet sig. In-housing skaber nu en ny dynamik. Jeg håber, at flere eksterne bureauer vil se in-house-agencies ikke blot som konkurrenter, men også som en mulighed for nye typer af partnerskaber, hvor man kan samarbejde om kampagner, der ellers ikke ville være muligt at levere.
HVEM I BRANCHEN FORTJENER ET SKULDERKLAP – OG HVORFOR?
Den må igen i år gå til de fantastiske nye medarbejdere i “The Barn”, som har valgt at forlade trygge og velkendte roller for at blive en del af “The Barn” og være med til at skabe en ny type bureau på trods af den usikkerhed, som følger med.