Erfaring
Inden Marie begav sig over i mediebureaubranchen, startede hun som praktikant hos den rådgivende ingeniørvirksomhed Grontmij (i dag Sweco). I 2012 skiftede hun spor, da hun blev Project Manager hos IUM, og godt to år senere Account Director. Marie rykkede efterfølgende til Carat som Client Manager, men er siden forfremmet flere gange, og sidder i dag som Client Team Director.
Motivation
Det kræver drive, digital flair og en vilje af stål at skabe innovative koncepter med gode resultater til følge for nogle af landets store annoncører – evner, Marie Eberholst har vist at være garant for. Med primært ansvar for Telia og Danske Bank, samt koncepter som ”Oreo Origami”, har Marie bevist, at hun formår at drive resultater på tværs af branding og performance og flere forskellige kundevertikaler. Dette ved konstant at udfordre både markedet og kunderne, og dertil krydre det med kreativitet og strategisk flair. Resultaterne ses ved flere prisoverrækkelser, hvor Marie’s kunder har været nomineret til et utal af priser: ”Oreo Origami” har vundet internationale priser og Danske Bank nomineret til Rambukken 2018. Marie har potentiale til at sætte agendaen for fremtidens mediebureau og bydes velkommen på The M Talents.