Articles tabs

Courses tabs (CT)

The M List er stedet hvor Dansk Markedsføring fremhæver de allerdygtigste indenfor vores branche, og hvor du kan læse kollegaer, kunder og konkurrenters bud på hvad der kendetegner dem og de udfordringer de står overfor.



MADS BREDAL

Titel:
CEO
Virksomhed:
Dentsu Aegis Network Denmark
Titel:
CEO
Virksomhed:
Dentsu Aegis Network Denmark
Erfaring:
Mads' karriere startede i OMD som International Media Director i 1999. Efter en kort ansættelse hos IUM, startede han i 2007 i Dentsu Aegis Network. Her har Mads været CEO for Carat og Carat Nordic, President for Aegis Media og på nuværende tidspunkt er Mads CEO for Dentsu Aegis Network Danmark.

MADS BREDAL

Mads Bredal er frontfiguren hos mediebureaet Dentsu Aegis Network Denmark. Mads har gennem det sidste år foretaget større strukturændringer i bureau- og ledergruppen, og været med i købsprocessen af det digitale bureau Magnetix til datterselskabet Isobar. Mads' ambition er at etablere en større integration og sammenhæng blandt selskabets produkter og services og kreere en samlet mere optimal kundeoplevelse. Mads' evne til at skabe et robust og konkurrencedygtigt bureaunetværk i Danmark med en ydmyghed for den udførende operationelle kultur, gør Mads til en oplagt profil til dette års The M List.

Hvad er din største professionelle succes i 2016?
At Dentsu Aegis Network i 2016 er blevet Danmarks største og mest digitale bureaugruppe gennem organisk vækst og opkøb af Magnetix.
Hvad har været din største professionelle skuffelse i 2016?
Der har været få, men at vi kollektivt som branche stadig fokuserer for meget på volumen og ikke værdi for kundens kunder
Hvad er din største marketingmæssige udfordring i 2017?
At drive den digitale transformation for kunderne samtidig med, at vi øger den forretningsmæssige værdi. Kort sagt: At transformere og tjene penge for kunderne på samme tid.
Hvor finder du din faglige inspiration?
Start-ups og de store globale digitale spillere som Facebook, Google og Amazon.
Hvis du skulle give branchen en faglig opsang hvad skulle det så være?
Sørg for at drive kundens forretning som din primære forretning. Vi har alle for meget inside-out fokus og ikke omvendt.
Hvis 2017 skal være en succes for dig, hvad skal du så opnå?
Fastholde momentum i den digitale transformation, vinde en masse nye kunder og forkæle de eksisterende.

custom add this