Articles tabs

Courses tabs (CT)

The M List er stedet hvor Dansk Markedsføring fremhæver de allerdygtigste indenfor vores branche, og hvor du kan læse kollegaer, kunder og konkurrenters bud på hvad der kendetegner dem og de udfordringer de står overfor.



CLAUS WITTENBORG

Titel:
Administrerende direktør og partner
Virksomhed:
ADVANCE
Titel:
Administrerende direktør og partner
Virksomhed:
ADVANCE
Erfaring:
Claus har siden 1995 været en del af det kreative bureau ADVANCE, hvor han i dag sidder som administrerende direktør og partner. Han er desuden medejer og bestyrelsesformand i dialogbureauet Responsive.

CLAUS WITTENBORG

Med mere end 20 år i førersædet hos ADVANCE er Claus Wittenborg en af Danmarks mest erfarne og kompetente bureauledere. Med en kundeportefølje, der tæller prominente internationale virksomheder som LEGO, Coloplast og Johnson & Johnson, har ADVANCE oplevet kontinuerlig succes med at skabe og udvikle kunderelationer. ADVANCE's transformation fra traditionel tv-båret kommunikation til at være digitalt opdateret, har været med til at positionere og øge kendskabet til bureauet, og med Claus' flair for at skabe lange og stabile kunderelationer i en konkurrencepræget branche, er ADVANCE fortsat et af de største og mest succesfulde bureauer i Danmark. Claus er en sikker leder, som forstår at tilfredsstille og fastholde bureauets interessante kunder, og har dermed skabt flotte resultater år efter år. Han fortjener derfor igen en plads på The M List.
Hvad har været din største professionelle succes i 2018?
Bureauet arbejder for Johnson & Johnson på en række brands fra London. En af vores største succeser er, at vi er blevet udvalgt som "preferred partner" af J&J, efter de ellers har reduceret væsentligt i antallet af bureauer. En anden succes er tilgang af en række nye kunder, som har valgt ADVANCE til at hjælpe dem internationalt.
Hvad ville du gerne have gjort mere af i 2018?
Ville gerne have gjort endnu mere ud af vores egen markedsføring overfor relevante kunder, så endnu flere virksomheder vælger ADVANCE som samarbejdspartner.
Hvad bliver din største marketing udfordring i 2019?
Fortsat at sikre stærke og rigtige løsninger i høj kvalitet i en verden, hvor alt skal gå hurtigt og koste mindre.
Hvordan forventer du, at din rolle vil forandre sig i 2019?
Verden bliver mere og mere projektorienteret. Det betyder endnu større fokus på salg og at opbygge stærke relationer både hos eksisterende kunder og Der er rigtig mange dygtige folk i branchen, men jeg tror, jeg vil fremhæve vores administrerende direktør for Kreakom Tine Aurvig-Huggenberger, som kæmper passioneret for vores branche med at synliggøre den værdi, vi skaber for brands og virksomheder.potentielle kunder.
Hvis der var en i branchen du skulle give et skulderklap - hvem skulle det være og hvorfor?
Der er rigtig mange dygtige folk i branchen, men jeg tror, jeg vil fremhæve vores administrerende direktør for Kreakom Tine Aurvig-Huggenberger, som kæmper passioneret for vores branche med at synliggøre den værdi, vi skaber for brands og virksomheder.
Hvis 2019 skal være en succes for dig, hvad skal du så opnå?
Vi skal have skabt endnu større synlighed omkring ADVANCE og Responsive blandt potentielle kunder og tiltrække flere dygtige medarbejdere til vores hus.

custom add this