Articles tabs

Courses tabs (CT)

The M List er stedet hvor Dansk Markedsføring fremhæver de allerdygtigste indenfor vores branche, og hvor du kan læse kollegaer, kunder og konkurrenters bud på hvad der kendetegner dem og de udfordringer de står overfor.



MADS GUSTAFSEN

Titel:
Managing Director & Partner
Virksomhed:
THINK
Titel:
Managing Director & Partner
Virksomhed:
THINK
Erfaring:
Mads startede sin karriere i 2001 som Projekt Manager hos Crenua, i 2005 blev han forfremmet til Manager med ansvar for udvikling af web og online marketing. I 2011 stoppede Mads som Client Service Director hos Crenua for i stedet at blive medstifter af THINK, hvor han i dag er Partner & Managing Director. I slutningen af 2018 var Mads endvidere medstifter af Strategic Design Group.

MADS GUSTAFSEN

Mads Gustafsen har fortsat sit flotte arbejde hos THINK, hvor hans fokus på strategi, produkt og forretningsudvikling skinner gennem på de aktiviteter og den retning, bureauet har taget – ikke mindst med den nye konstellation: Strategic Design Group. Mads anskuer og tolker mediebilledet som få andre, og har i slutningen af 2018 yderligere løftet ambitionsniveauet med den ny konstellation, hvor hans flair for nyskabende digitale strategier kombineres med erfarne designere med målet om at blive national såvel som international strategisk designpartner. Mads er hermed et godt eksempel på en profil, som forstår digitaliseringens udvikling og muligheder og bruger den som katalysator for vækst og nye strategiske forretningsmodeller. Mads tør at satse stort, og anerkendes af The M List for sit mod, strategiske sans og høje stræbsomhed.
Hvad har været din største professionelle succes i 2018?
Vores strategi mhp. at blive stærkest på digitalt produkt- og servicedesign arbejdes der fortsat på. Men det er til stadighed en fantastisk – og nu ganske hyppig – oplevelse at se resultaterne af vores arbejde og tale med alle vores tilfredse kunder.
Hvad ville du gerne have gjort mere af i 2018?
Intet...
Hvad bliver din største marketing udfordring i 2019?
Fortsat at bygge kendskab til THINK. Vores kunder ved godt, hvad vi kan, hvilket kommer til udtryk i MyImage målinger, men for mange kender os ikke endnu.
Hvordan forventer du, at din rolle vil forandre sig i 2019?
Vi arbejder mere og mere med forretningsudvikling, organisationsdesign, servicedesign og produktdesign. Vi taler ikke om digital mere. Vores Value prop og offering transfomeres langsomt. Men stadig med udgangspunkt i design thinking.
Hvis der var en i branchen du skulle give et skulderklap - hvem skulle det være og hvorfor?
Alle som ser glasset halvt fyldt.
Hvis 2019 skal være en succes for dig, hvad skal du så opnå?
100 burpees på 5 min.

custom add this