Articles tabs

Courses tabs (CT)

The M List er stedet hvor Dansk Markedsføring fremhæver de allerdygtigste indenfor vores branche, og hvor du kan læse kollegaer, kunder og konkurrenters bud på hvad der kendetegner dem og de udfordringer de står overfor.



Christoffer Fejerskov Boas / TALENT

Titel:
Creative
Virksomhed:
Robert/Boisen & Like-minded
Titel:
Creative
Virksomhed:
Robert/Boisen & Like-minded
Erfaring:
På trods af en ung alder har Christoffer været godt omkring i branchen og stiftet bekendtskab med flere kendte bureauer. Først som Freelance Creative hos Isobar og derefter for en kort stund hos Brandhouse. I 2016 blev Christoffer Creative Intern hos Robert/Boisen & Like-minded, og efter en kort tur til Paris og Marcel Worldwide, tog han i 2017 tilbage igen – denne gang som Creative.

Christoffer Fejerskov Boas / TALENT

Det er ikke første gang, at der kan læses om Christoffer Fejerskov Boas og hans kreative talent. Som den eneste danske kreative, sammen med makkeren Klara Vilshammer, har Christoffer landet guld ved både Eurobest og Young Lions. Og det er ikke de eneste priser og anerkendelser, Christoffer har høstet – listen er lang! Dette skyldes hans flair for at se muligheder i nye teknologier og tenden- ser, samt hans evige iver efter at skabe banebrydende og nytænkende løsninger. Christoffers innovative tilgang bakkes gang på gang op af en unik menneske- og markedsindsigt, og resultatet er effektive og engagerende kampagner, som går rent ind herhjemme såvel som i udlandet. I en alder af blot 26 år har Christoffer opnået mere end mange senior reklamefolk kan drømme om, og han kan nu også tilføje The M Talents til listen.

Hvad har været din største professionelle succes i 2019?
Det var helt klart i sommer, da jeg sammen med min kreative makker, Klara, deltog i Young Lions i Cannes. Her konkurrerede vi i 24 timer mod 50 andre lande om at løse en brief for WWF, hvor vi var så heldige at gå hen at vinde guld. Jeg vil sent glemme, da vi skulle på scenen, og fik overrakt prisen fra mit store reklameidol David Droga.
Hvad er dit mål for 2020?
Mit mål for 2020 er at blive ved med at udfordre, hvad reklame er og kan. Og derigennem lave god kommunikation, som folk ikke bliver irriteret over, men faktisk gider at snakke om.
Hvilken rolle ser du dig selv i om fem år?
Om fem år håber jeg at have været med til at lave arbejde, der skubber branchen fremad, og som nye talenter vil se op til og blive inspireret af. Og så vil det da heller ikke gøre noget, hvis jeg til den tid er at finde på den "rigtige", voksne M-liste
Hvad er dit bedste råd til branchens seniorprofiler?
Der er mange dygtige folk derude, som jeg ikke tror, har brug for et råd fra mig. Men nu når jeg skal sige noget, må det være, at selvom du ikke helt forstår ungdommens idéer, kan de godt være gode alligevel. Nogle gange skal man turde at gå med det nye og anderledes.
Hvilke tre egenskaber karakteriserer dig bedst?
Arbejdsom, nysgerrig, gå-på-mod: Jeg giver sent op, og hvis du spørger min familie og venner, så stiller jeg nok også lidt for mange spørgsmål. Men hey, det er jo sådan, de gode idéer bliver skabt.
Hvor henter du inspiration henne?
Jeg henter inspiration mange forskellige steder. Det kan være i en random artikel, jeg falder over, en ligegyldig video på Facebook eller helt almindelige samtaler med mine venner. I det hele taget har jeg nok svært ved at lade være med at finde inspiration. Jeg holder ører og øjne åbne, lige meget hvor jeg er.

custom add this