Articles tabs

Courses tabs (CT)

The M List er stedet hvor Dansk Markedsføring fremhæver de allerdygtigste indenfor vores branche, og hvor du kan læse kollegaer, kunder og konkurrenters bud på hvad der kendetegner dem og de udfordringer de står overfor.



Line Suhr / TALENT

Titel:
Junior Brand Manager
Virksomhed:
Orkla Confectionery & Snacks Danmark A/S
Titel:
Junior Brand Manager
Virksomhed:
Orkla Confectionery & Snacks Danmark A/S
Erfaring:
Line har en baggrund inden for politik, hvor hun i 2014 blev kampagneleder hos Venstre. Siden rykkede hun til Wilke som Market Research Interviewer og Woerk som Marketing Assistant. I 2015 var Line medstifter af velgørenhedsprojektet, Hjertevarme, og i 2016 kom hun til Orkla Confectionary & Snacks som produktgruppechef-assistent. Denne titel skiftede hun i 2018 ud med Junior Brand Manager.

Line Suhr / TALENT

Line Suhr er en solid kommunikatør og en spirende Brand Manager, som for- mår at drive forbrugerkommunikation på dagligt plan med faglig snilde og ro. Line har skabt sig et godt omdømme og fået status som superbruger i digitale løsninger – en titel, der tager afsæt i et talent for at afkode både mennesker og brands bag den digitale ageren. Det har været medvirkende til flotte kampagneuniverser: Ved seneste Rambuk blev KiMS nomineret til ”Experimental Prisen”, og på KiMs’ YouTube-kanal er to yderligere serier tilgængelige.
Resultater, der kommer af innovativ kommunikationstænkning og et mix mel- lem underholdningsformater, som Line har drevet med et eksternt reklame- og mediebureau i ryggen. Line forstår at værne om et brands arv og forene det med nye muligheder, og det sætter hende på The M Talents i 2020.
 
Hvad har været din største professionelle succes i 2019?
Mit løbende arbejde omkring at holde KiMs brandet med på de digitale noder, trods reklameuniverset er etableret, før den unge del af målgruppen blev født. Det er lykkes, og jeg er i år især stolt af at have været med til at drive de to digitale kampagner ”Jørgens Hede Hule” og ”Jørgen På Pension”, der ramte 64 % af alle 13-24-årige i Danmark.
Hvad er dit mål for 2020?
Jeg vil blive ved med at udfordre, hvad der er muligt på de digitale platforme. Næste år med fokus på at få vores nye KiMs univers godt fra start. Målet bliver for mig at sikre en solid planlægning og eksekvering af universet på tværs af medier og målgrupper. En stor arv skal løftes efter Jørgen.
Hvilken rolle ser du dig selv i om fem år?
Om fem år findes der nye medier og muligheder, som vi ikke kender endnu, men jeg ser stadig mig selv have hovedet og hænderne dybt begravet i markedsføring. Gerne i en udførende rolle blandt de førende i branchen, hvor der tages chancer og afprøves strategier, som ikke er set før. Jeg vil være en stærk profil indenfor digital kommunikation.
Hvad er dit bedste råd til branchens seniorprofiler?
Glem aldrig at lege, eksperimentere og forny. Vær modig med din kommunikation eller gå en ny vej med medievalg. Byg brand, og tænk ikke kun taktisk og kortsigtet. Vi skal alle sammen sørge for udvikling og nytænkning i branchen, ellers bliver markedsføring for ensformigt – både for os, der udøver disciplinen, men også for vores modtagere.
Hvilke tre egenskaber karakteriserer dig bedst?
Jeg er team-orienteret: Jeg siger aldrig nej, hvis en kollega spørger om min hjælp eller input til en opgave. Jeg er kommunikativ stærk: Jeg er god til at vinkle og målrette kommunikationen til det formål, som budskabet skal bruges i. Og så er jeg ihærdig: Jeg kæmper og gør mit bedste, for jeg bryder mig ikke om at aflevere noget halvt.
Hvor henter du inspiration henne?
Overalt. Når du først har tabt dit hjerte til marketing, vil selv en tur i super- markedet aldrig blive det samme. Jeg henter inspiration alle steder lige fra reklamer på busstoppesteder, nyhedsmails fra branchen, connections på LinkedIn, et citat fra min mormor eller bagpå en mælkekarton. Jeg tænker bevidst og ubevidst altid kommunikation.

custom add this