B2B-MARKETING – KØBENHAVN
Om netværket
Vi bevæger os mere og mere i de samme marketing-discipliner som B2C, men vi har blot et par ekstra bump på vejen. Salgsprocessen opfattes som fuldstændig rationelt betinget, og branding er dermed potentielt uvæsentligt. Så hvordan knækker vi koden til det? Vi skal være vores ansvar bevidst, for marketing kan om nogen sikre, at virksomheden tænker på tværs af værdikæden og tilbyder et differentierende kundeudbud og det effektivt kommunikeret på tværs af alle kanaler.
Marketing faciliterer, at virksomheden er positioneret hensigtsmæssigt også på den længere bane. Men vi har også mulighed for at tage større ejerskab og langt mere økonomisk ansvar helt ned igennem salgstragten. Evnen kommer via vores kundeforståelse, vores tilgang til data & måling, vores vante håndtering af mange stakeholders, som drivkraft af den digitale transformation og ikke mindst vores knivskarpt formulerede WHY. Hvordan lykkedes vi med dette, når vi ofte ikke engang er repræsenteret i topledelsen?
Målgruppe: Netværket henvender sig specielt til marketing-beslutningstagere i virksomheder, der opererer helt eller delvist i et B2B marked. Du kan have specifik interesse eller ansvar for afgrænsede områder af B2B marketing (eksempelvis digital marketing, content, kreativ mv.) men nysgerrighed til at diskutere og dele synspunkter om hele B2B marketing-paletten er værdsat og alle er velkommen.
Udbytte
- Teoretisk men i særdeleshed praktisk funderet inspiration til at håndtere og udnytte de mest aktuelle problemstillinger som marketing ledere i B2B står overfor netop nu
- Tværfunktionel ledelses-sparring med marketing ledere med ansvar for B2B i særdeleshed. Sammen tager vi et holistisk perspektiv på B2B marketing
- Adgang til et fagligt netværk og mulighed for at knytte personlige relationer
Netværkets årshjul
Tidligere temaer
2022
– Metaverset
– B2B konference i Aarhus
– Kanalvalg i B2B
– Employer Branding
– Ledelse af Unge (Fælles møde med alle netværk i Dansk Markedsføring)
– Hvordan undgår vi, at B2B bliver Boring to Business?
– Data/Analytics
2023
- 23. februar – Creating vs. capturing demand
- Oplægsholder: TBA
- Tid: kl. 09.00 – 12.00
- Sted: Dansk Markedsføring, Bredgade 19E, 1260 Kbh
- 25. april – Employer Branding
- Oplægsholder: TBA
- Tid: kl. 15.00 – 18.00
- Sted: Aarhus (mulighed for teams)
- 26. april – B2B konference i Aarhus
- Fællesspisning sammen med B2B Aarhus netværket til frokost
- Separat tilmelding via Dansk Markedsføring
- Sted: Comwell, Værkmestergade 2, 8000 Aarhus
- 15. juni – Data & Insigths
- Oplægsholder: TBA
- Tid: kl. 15.00 – 18.00
- Sted: Dansk Markedsføring, Bredgade 19E, 1260 Kbh
- 5. september – BONUS – Fælles Tværfagligt netværksmøde for alle netværk i Dansk Markedsføring
- TBA
- TBA
- 14. september – Den gode business case
- Oplægsholder: TBA
- Tid: kl. 15.00 – 18.00
- Sted: Dansk Markedsføring, Bredgade 19E, 1260 Kbh
- 17. november – Best practices – målbare kampagner
- Oplægsholder: TBA
- Tid: kl. 15.00 – 18.00 + julefrokost efterfølgende årlige julefrokost
- Sted: Dansk Markedsføring, Bredgade 19E, 1260 København K
Pris
Det koster kr. 7.000,- ex. moms pr. år at deltage i et af vores netværk og det er kun medlemmer af foreningen, som kan deltage. Er du ikke allerede medlem, kan du blive det for så lidt som kr. 1.895. Du er velkommen til at ringe eller skrive til os ift. at finde det rette medlemskab til dig og din virksomhed.
Bliv en del af et af vores netværk
Vi hører gerne om din profil og din interesse for vores netværk. Vi sammensætter alle netværk med fokus på et match af ligesindede og relevante profiler. Samtidig afvejes antallet af pladser pr. netværk for at sikre god dynamik og dialog. For at blive en del af et netværk er det forudsat, at du er medlem at foreningen. Du kan læse mere om vores typer af medlemsskaber eller blive medlem her.
Interesseret i at vide mere?
Er du interesseret eller har spørgsmål kan du kontakte Philip Dueholm på mail: pd@markedsforing.dk eller tlf.: 3115 2527.