BRANDING & KREATIVITET


Netværksledere: Eva Lundgren, Brand & Marketing Director, Telia & Søren Christensen, Partner & Strategy Director, Robert /Boisen & Like-minded.

Om netværket

Der er brugt rigtig mange ressourcer på digitale marketing-initiativer i virksomhederne – datahåndtering, automation, insourcing osv. – i de senere år. Konsekvensen heraf er, at det langsigtede brandingarbejde mange steder er blevet underprioriteret. Derudover har branding det svært i en tid, hvor kortsigtet, taktisk kommunikation fylder utroligt meget. 77% af alle danske brands kunne forsvinde i morgen uden at forbrugerne ville savne dem. Men gør det noget? Handler det ikke bare om priser og convenience alligevel. Og hvad betyder den nye købsproces med Alexa og Google Home for kundernes beslutningsproces.  

Vi sætter fokus på værdien af dit brand og hvordan det “lyder og smager”, samt partnerskaber og værdioverførsel til dit brand. Derudover dykker vi ned i, hvor meget purpose-fokuseringen betyder for kunderne – og for verden – og sidst men ikke mindst snakker vi om Brand Crisis og hvad der kan gøres her. 

Målgruppe: Afhængig af deltagerantallet vil der sammensættes flere grupper med udgangspunkt i brancher. 

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Udbytte

  • Ny inspiration og viden om aktuelle branding-temaer
  • Sparring på konkrete branding udfordringer
  • Adgang til et fagligt netværk og mulighed for at knytte nye personlige relationer

Netværkets årshjul

Tidligere temaer

2021
– Bæredygtighed
– TikTok
– Sxsw trends
– Markedsføring under corona

2022
– Jurakendskab i en branche med branding og kreativitet
– Ledelse af Unge – (Fælles møde med alle netværk i Dansk Markedsføring)
– Virksomhedens/organisationens kernefortællingen
– Politisk kommunikation og medier

2023

  • 8. februar – Sponsorater i sport, kultur mv.
    • Oplægsholder: Third Brand
    • Tid: 09.00-11.30
    • Sted: Dansk Markedsføring, Bredgade 19, 1260 København K
  • 16. maj – TBA
    • Tid: kl. 14.30-17.00
    • Sted: Dansk Markedsføring, Bredgade 19, 1260 København K
  • 13. juni – Indsigter om indsigter – Forskellige værktøjer til at generere idéer
    • Tid: kl. 09.00-11.30
    • Sted: Dansk Markedsføring, Bredgade 19, 1260 København K
  • 5. september – Fælles netværksdag for alle netværk i Dansk Markedsføring
    • Program og sted: TBA
  • 26. september – TBA
    • Tid: kl. 14.30-17.00
    • Sted: Dansk Markedsføring, Bredgade 19, 1260 København K
  • 29. november – TBA
    • Tid: kl. 09.00-11.30
    • Sted: Dansk Markedsføring, Bredgade 19, 1260 København K

Pris

Det koster kr. 7.000,- ex. moms pr. år at deltage i et af vores netværk og det er kun medlemmer af foreningen, som kan deltage. Er du ikke allerede medlem, kan du blive det for så lidt som kr. 1.895. Du er velkommen til at ringe eller skrive til os ift. at finde det rette medlemskab til dig og din virksomhed.

Bliv en del af et af vores netværk

Vi hører gerne om din profil og din interesse for vores netværk. Vi sammensætter alle netværk med fokus på et match af ligesindede og relevante profiler. Samtidig afvejes antallet af pladser pr. netværk for at sikre god dynamik og dialog. For at blive en del af et netværk er det forudsat, at du er medlem at foreningen. Du kan læse mere om vores typer af medlemsskaber eller blive medlem her.

Interesseret i at vide mere?
Er du interesseret eller har spørgsmål kan du kontakte Philip Dueholm på mail: pd@markedsforing.dk eller tlf.: 3115 2527.