KOMMERCIEL UDVIKLING & VÆKST


Netværksledere: Alexandra Maruszewicz, Chief Commercial Officer, Group Online & Thomas Lyngsfeldt, Chief Commercial Officer, dentsu

Om netværket

Med kommercielt ansvar følger brede ansvarsområder og ledelsesansvar, som typisk er meget fokuseret på udvikling og optimering. Derudover går vi – forventeligt – en tid i møde med store økonomiske forandringer. For at sikre at virksomheden vækster, er det også vigtigt at udvikle de rigtige strategier til at nå potentialet. Og i en verden med nye behov og udfordringer vil kommerciel sparring og nye indfaldsvinkler være ekstra værdifuld for at sikre udvikling, så både du og din virksomhed lykkes. 

I netværket skaber vi et fortroligt rum til sparring omkring relevante, kommercielle udfordringer. Vi stiller skarpt på, hvordan vi som ledere sikrer vækst og optimerer vores respektive forretninger. Vi er overbeviste om, at et fællesskab af kolleger er en brugbar kilde til inspiration og kan løfte netværksdeltagere til et nyt niveau.

Målgruppe: Netværket henvender sig til Kommercielle Direktører, Salg- og Marketingdirektører eller CMO’s med ansvar for den kommercielle udvikling eller lignende, der søger sparring omkring kommercielle tilgange med udgangspunkt i markedsføring.

Udbytte

  • Højne lederes evne til at håndtere kommercielle udfordringer og udvide deres perspektiv.
  • Sparring med ligesindede og dele dine kommercielle erfaringer i et engageret, fagligt forum.
  • Adgang til et fagligt netværk og mulighed for at knytte nye personlige relationer.

Kommende temaer

  • Kommerciel strategi
  • Forretningsudvikling
  • Forbedring af rentabilitet
  • Implementering af kommercielle tiltag
  • Identificering af nye, profitable revenue
    streams

Netværkets årshjul

2022

  • 25. januar – Kickoff + let aftensmad
    • Tid: kl. 15.00 – 19.00
    • Sted: Dansk Markedsføring, Bredgade 19, 1260 København
  • 28 marts – Kommercielle tilgange i krisetider
    • Tid: kl. 09.00 – 12.00
    • Sted: Netværksleder Thomas/Alexandra
  • 26 april –Tværgående netværksdag for alle Netværk i Dansk Markedsføring
    • TBA
  • 31. maj – Stakeholder management og ledelse af kommercielle profiler
    • Tid: kl. 15.00 – 18.00
    • Sted: Netværksleder Thomas/Alexandra
  • 29. august – Link mellem brand- og positioneringsstrategi og forretnings KPIér
    • Tid: kl. 09.00 – 12.00
    • Sted: TBD
  • 25. oktober – Kommercielle muligheder og udfordringer
    • Tid: kl. 15.00 – 18.00
    • Sted: TBD

Pris

Det koster kr. 7.000,- ex. moms pr. år at deltage i et af vores netværk og det er kun medlemmer af foreningen, som kan deltage. Er du ikke allerede medlem, kan du blive det for så lidt som kr. 1.795. Du er velkommen til at ringe eller skrive til os ift. at finde det rette medlemskab til dig og din virksomhed.

Bliv en del af et af vores netværk

Vi hører gerne om din profil og din interesse for vores netværk. Vi sammensætter alle netværk med fokus på et match af ligesindede og relevante profiler. Samtidig afvejes antallet af pladser pr. netværk for at sikre god dynamik og dialog. For at blive en del af et netværk er det forudsat, at du er medlem at foreningen. Du kan læse mere om vores typer af medlemskaber eller blive medlem her.

Medlem af foreningen?
Betingelser(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Interesseret i at vide mere?
Er du interesseret eller har spørgsmål kan du kontakte Philip Dueholm på mail: pd@markedsforing.dk eller tlf.: 3115 2527.