LOYALITET


Netværksleder: Per Østergaard Jacobsen, Senior Advisor, Efficiens & ekstern lektor ved CBS

Om netværket

Er din klub under udvikling eller afvikling? I disse turbulente tider ser mange klubben som en livline i forhold til kunder og marked. Men 7 ud af 10 klubber har behov for at udvikle sig og her er der et match! Kunderne er nemlig modtagelig for en udvikling. Men en række spørgsmål rejser sig hurtigt, når du skal udvikle din klub.

Er du klar til mantraet – ”Skaber du værdi for kunden – Kan du skabe værdi for virksomheden” . Hvem er du loyal overfor og hvorfor? Tænker du i virkeligheden mere på ”kurv” end på kunde? Hvordan indsamles, analyseres, deles og anvendes data?

Data og kundeindsigt er nøglen til at skabe et bånd, en stærk relation, der er båret af tillid og sikkerhed, som gør at dine kunder vælger dig fremfor andre. Men hvordan organiseres din virksomhed internt bedst muligt ift. at arbejde med kundeloyalitet og hvad driver innovationen i arbejdet? Det og mange flere spørgsmål vil være omdrejningspunktet for netværket.

I dette netværk stræber vi efter at gøre dig og din virksomhed endnu klogere på hvilke strategier, der øger kundeloyaliteten, hvordan det kan måles og hvordan teknologien og digitaliseringen også påvirker kundeloyaliteten. Derudover dykker vi ned i mulighederne for at interagere på en mere effektiv måde for dit brand overfor dine eksisterende og ønskede kunder.

Netværket er helt nyt og derfor en hel unik mulighed for at være med til at sætte dagsordenen mht. temaer.

Målgruppe: Alle der arbejder med medlemsklubber, fordelsprogrammer, abonnementsmodeller eller fundraising.

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Udbytte

  1. Relevant sparring om dine – og netværkskollegers – aktuelle udfordringer mhp. umiddelbar eksekvering
  2. Løbende erfaringsudveksling med fokus på best practice til forbedring af egne kunderelationer/egen markedsføring
  3. Professionelle eksperters inspirerende indlæg om medlemsvalgte emner – inkl mulighed for individuelle Q&A’s
  4. Fagligt kompetente netværksrelationer inden for et højprofileret fokusområde

Kommende temaer

  • Intern organisering ift. arbejdet med kundeloyalitet
  • Data skaber indsigt i arbejdet med loyalitet
  • Hvad driver innovationen i arbejdet med loyalitet – ny teknologi og/eller mindset kunder og marked

Netværkets årshjul

2023

  • September – Kick off
    • Oplægsholder: Per Østergaard Jacobsen
    • Tid: kl. 09.00 – 11.30
    • Sted: Dansk Markedsføring, Bredgade 19E, 1260 København K
  • 5. september – Fælles netværksdag for alle netværk i Dansk Markedsføring
    • Program og sted: TBA
  • November – Er klubben kundeorienteret eller kurveorienteret?

2024

  • Februar – Hvordan måles loyalitet, så det skaber merværdi for kunden og klubben?
  • April – Kampagne- eller procestilgang baseret på data
  • Juni – Kan/skal der arbejdes i realtid eller ej?

Pris

Det koster kr. 7.000,- ex. moms pr. år at deltage i et af vores netværk og det er kun medlemmer af foreningen, som kan deltage. Er du ikke allerede medlem, kan du blive det for så lidt som kr. 1.895. Du er velkommen til at ringe eller skrive til os ift. at finde det rette medlemskab til dig og din virksomhed.

Bliv en del af et af vores netværk

Vi hører gerne om din profil og din interesse for vores netværk. Vi sammensætter alle netværk med fokus på et match af ligesindede og relevante profiler. Samtidig afvejes antallet af pladser pr. netværk for at sikre god dynamik og dialog. For at blive en del af et netværk er det forudsat, at du er medlem at foreningen. Du kan læse mere om vores typer af medlemskaber eller blive medlem her.

Interesseret i at vide mere?
Er du interesseret eller har spørgsmål kan du kontakte Philip Dueholm på mail: pd@markedsforing.dk eller tlf.: 3115 2527.