SoMe
Om netværket
Den digitale udvikling går stærkt, teknologien bliver smartere, hurtigere og mere automatiseret. Kanalerne forandrer sig konstant i takt med den udvikling, og samtidig ændrer forbrugernes forventninger og ønsker sig også til virksomhedernes kommunikation. For at være up-to-date med de nyeste tendenser, der rører sig, må man kontinuerligt tilpasse indholdet, så ens social media strategi understøtter forretningens strategiske målsætninger
I netværket diskuterer vi aktuelle cases, deler viden og du får masser af inspiration. Samtidig får du en unik mulighed for at sparre med social medie-ansvarlige fra store såvel som mindre danske virksomheder, der gør, at du kan gå tilbage på kontoret og bidrage til at løfte din virksomheds tilstedeværelse på tværs af kanaler til et nyt niveau.
Målgruppe: Er du Head of Social, Head of Content, SoMe Manager med beslutningansvar eller på anden måde SoMe ansvarlig kan dette netværk være med til at berige dig og din faglige udvikling.
For at se indholdet skal du acceptere cookies.
Opdater dine indstillingerUdbytte
- Adgang til professionelle relationer, som kan være med til at styrke dit personlige netværk
- Indsigt i den nyeste viden på dit faglige område
- Sparring med ligesindede i et fortroligt rum på dine egne udfordringer
- Et faciliteret netværk, der sikrer, at du kan bruge din tid på det væsentlige; at bygge relationer og få relevant fagligt input og inspiration
Netværkets årshjul
Tidligere temaer
2021
– Kundeservice på sociale medier (David Lohmann, Codan Forsikring)
– Facebook (Rasmus Høgdall, Meta)
2022
– Instagram (Mette Willert, selvstændig some rådgiver + netværksleder)
– TikTok (Pia Poulsen, Danish Crown)
– LinkedIn (Barbara Howowitz Johansen, Lederne)
– Ledelse af Unge – (Fælles møde med alle netværk i Dansk Markedsføring)
– Bæredygtig Storytelling (Mia Linett Storm Andersen, Dentsu)
– How to beat the algorithm (David Ledstrup, Kubbco)
2023
– Indholdsproduktion (Kim Jessica Axholt, Vinder af SoMe-awarden 2022 Liberal Alliance)
– Kernefortælling (Susanne Lund, CEO, Cph Strategy)
– Afrapportering (Nanna West Isaksen, Digital Fundraiser, Julemærkefonden)
2023
- 5. september – Fælles netværksdag for alle netværk i Dansk Markedsføring
- Læs mere om program og tilmelding her: Netværksdagen 2023 – Sammen er vi bedre
- 7. september – Employee Advocacy
- Oplægsholder: Katrine Emme Thielke
- Tid: kl. 9.00 – 11.30
- Sted: Dansk Markedsføring, Bredgade 19 E, 1260 København
- 9. november – Paid Social
- Oplægsholder: Anine Arnild, Client Director Havas Danmark
- Tid: kl. 14.00 – 17.30
- Sted: Dansk Markedsføring, Bredgade 19 E, 1260 København
2024
- 8. februar – Den Gode Brief
– Oplægsholder: Susanne Lund fjern Susannes navn – Vinderen af årets SoMe Award 2023
– Tid: kl. 9.00 – 11.30
– Sted: Dansk Markedsføring, Bredgade 19 E, 1260 København
- 11. april – Videoproduktion
– Oplægsholder: TBA
– Tid: 09.00 – 11.30
– Sted: Dansk Markedsføring, Bredgade 19 E, 1260 København
- 13. juni – Krisehåndtering
– Oplægsholder TBA
– Tid : 09.00 – 11.30
– Sted: Dansk Markedsføring, Bredgade 19 E, 1260 København
Pris
Det koster kr. 7.000,- ex. moms pr. år at deltage i et af vores netværk og det er kun medlemmer af foreningen, som kan deltage. Er du ikke allerede medlem, kan du blive det for så lidt som kr. 1.895. Du er velkommen til at ringe eller skrive til os ift. at finde det rette medlemskab til dig og din virksomhed.
Bliv en del af et af vores netværk
Vi hører gerne om din profil og din interesse for vores netværk. Vi sammensætter alle netværk med fokus på et match af ligesindede og relevante profiler. Samtidig afvejes antallet af pladser pr. netværk for at sikre god dynamik og dialog. For at blive en del af et netværk er det forudsat, at du er medlem at foreningen. Du kan læse mere om vores typer af medlemsskaber eller blive medlem her.
Interesseret i at vide mere?
Er du interesseret eller har spørgsmål kan du kontakte Philip Dueholm på mail: pd@markedsforing.dk eller tlf.: 3115 2527.