STRATEGISK MARKETING – KØBENHAVN


Netværksleder: Kenneth Hansen, CEO, SYLVESTER HVID & CO

Om netværket

Forandring er i dag en grundpræmis i enhver virksomhed. Og ikke mindst i marketingfunktionen. Alting ændrer sig: Købsadfærden og -motiverne, kundeloyaliteten, mediekanalerne og -forbruget, konkurrencen, teknologien, ja selv budgetterne, lovgivningen og kravene til Return On Marketing Investment ændrer sig. Det er i dette miljø af konstant forandring, marketingchefen skal navigere sikkert rundt, så virksomheden kan ride med på udviklingen.  

I netværket forsøger vi at klæde markedsførere på til at håndtere dagligdagens opgaver og fremtidens udfordringer. Fra strategisk branding og story-telling til medier og digitale muligheder. Fra KPI og ROI til insourcing og outsourcing. Netværkets medlemmer bestemmer selv temaerne. For at inspirere og perspektivere inviterer vi ofte eksterne oplægsholdere til at belyse de udvalgte temaer.  

Målgruppe: Netværket henvender sig primært til marketingbeslutningstagere med et bredt ansvarsområde og evt. ledelsesmæssigt ansvar., fx marketingchefer, brand managers og marketing project managers. 

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Udbytte

  • Inspiration til praktisk håndtering af konkrete og aktuelle problemstillinger i en konstant foranderlig marketing-virkelighed
  • Ny viden og ’best-practice’ erfaringer fra medlemmerne selv og eksterne indlægsholdere
  • Faglig sparring og udveksling af erfaringer med andre holistisk tænkende og handlende marketingbeslutningstagere
  • Adgang til et stærkt fagligt netværk og gode muligheder for at knytte personlige relationer

Netværkets årshjul

Tidligere temaer

2022
– Ledelse af Unge – (Fælles møde med alle netværk i Dansk Markedsføring)
– Branding 2.0
– Branding 3.0 – Brand Asset Valuator-modellen

2023

  • 1. marts – Performance marketing
    • Tid: 15.00 – 18.00
    • Sted: Dansk Markedsføring, Bredgade 19 E, 1260 Kbh K
  • 3. maj – AI i marketing
    • Tid: 15.00 – 18.00
  • 22. august – Content marketing
    • Tid: 15.00 – 18.00
    • Sted: Dansk Markedsføring, Bredgade 19 E, 1260 Kbh K
  • 5. september – Fælles netværksdag for alle netværk i Dansk Markedsføring
    • Program og sted: TBA
  • 5. oktober – TBA
    • Tid: 15.00 – 18.00
    • Sted: Dansk Markedsføring, Bredgade 19 E, 1260 Kbh K
  • 16. november- TBA
    • Tid: 15.00 – 18.00
    • Sted: Dansk Markedsføring, Bredgade 19 E, 1260 Kbh K

Pris

Det koster kr. 7.000,- ex. moms pr. år at deltage i et af vores netværk og det er kun medlemmer af foreningen, som kan deltage. Er du ikke allerede medlem, kan du blive det for så lidt som kr. 1.895. Du er velkommen til at ringe eller skrive til os ift. at finde det rette medlemskab til dig og din virksomhed.

Bliv en del af et af vores netværk

Vi hører gerne om din profil og din interesse for vores netværk. Vi sammensætter alle netværk med fokus på et match af ligesindede og relevante profiler. Samtidig afvejes antallet af pladser pr. netværk for at sikre god dynamik og dialog. For at blive en del af et netværk er det forudsat, at du er medlem at foreningen. Du kan læse mere om vores typer af medlemsskaber eller blive medlem her.

Interesseret i at vide mere?
Er du interesseret eller har spørgsmål kan du kontakte Philip Dueholm på mail: pd@markedsforing.dk eller tlf.: 3115 2527.