Articles tabs

Courses tabs (CT)

The M List er stedet hvor Dansk Markedsføring fremhæver de allerdygtigste indenfor vores branche, og hvor du kan læse kollegaer, kunder og konkurrenters bud på hvad der kendetegner dem og de udfordringer de står overfor.



Sådan udvælges The M List & The M Talents

The M List udvælges hvert år af et advisory board der med hver deres faglige indgangsvinkel og på baggrund af 5 udvælgelseskriterier står for udvælgelsen af The M List profilerne.
 
2020 advisory board består af:
 
Indstillinger til 2020 udgaven er The M List er lukket. Læs om udvælgelsen her: The M List danner samtidig grundlag for nomineringerne til Årets CMO der udvælges af en selvstændig jury med Jakob Bernhard Knudsen, Managing Director, Arla Denmark som juryformand. 
 
The M Talents - The Rising Stars
 
Der er åbent for indstillinger til The M Talents. For at komme i betragtning til The M Talents skal man være en ’Young Professional’, under 30 år som arbejder indenfor marketing, tech, kommunikation og media.
 
Proces
 
The M Talents indstilles af kolleger eller chefer med samme motivation som til The M list, hvorefter advisory boardet udvælger årets The M Talents der kommer med i årets udgave af The M List 2020.
 
De 5 kriterier er: 
 
1: Fagligt kompetenceniveau
Profilerne i The M Talents har inden for deres område et fagligt kompetence niveau der outperformer deres kollegaer i branchen. Deres faglighed favner og stikker både dybt og bredt og The M Talents profiler er screenet ud fra at kunne sætte nye standarder i deres branche eller område. Deres faglighed følger tidens tendenser og de forstår at udvikle deres faglige kompetencer i en relevant og for deres virksomhed konkurrencemæssig stærk og differentierende retning. 
 
2: Visionær og innovativ
Marketing disciplinerne forandrer sig i lyntempo og The M Talents profilerne har et blik for, samt vilje til at være visionære og se fremad. De er nytænkende og forandrende på en facon, hvor de ikke blot udvikler nye idéer, men også tør realisere dem. De ser muligheder og nye teknologier og går efter at udnytte disse i deres faglige arbejde gennem bevidste målrettede handlinger. The M Talents profiler er med innovation og typisk digital innovation med til at transformere det danske marketing billede.
 
3: Synlige resultater
The M Talents profiler har skabt tydelige og relevante resultater som understøtter mål og visioner for deres virksomheder og organisationer. Om man er ud af marketing, kommunikation eller mediedisciplinerne, så kan feltet påvise målbar- og resultatskabende effekt af deres marketingindsatser.
 
4: Anerkendelser og vundne branchepriser
Om det drejer sig om kreative priser, effekt priser som AEA eller branchepriser kan man ikke komme uden om anerkendelse og priser inden for de enkelte marketing discipliner. Profilerne i The M Talents har været en del af det hold der har høstet stor anerkendelse i løbet af året, hvilket er er en god indikator på, om man er på toppen af sin branche og formår at få anerkendelse for kvaliteten i sit arbejde. 
 
5: Personligt potentiale
The M Talents markerer sig ved at have et personligt potentiale hvor det er forventningen at de vil udvikle sig positivt de kommende år gennem deres handlekraft, robusthed og fremtidige ledelsesevner.
 
Der er mulighed for at indstille talenter som Advisory Boardet efterfølgende på baggrund af udvælgelseskriterierne vil vurdere.
 
OBS: Deadline for indstillinger til The M Talents 2020 er 6.11.19 kl. 09.00
 
Talentet må ikke være fyldt 31 ved indstilling. 

 

Begrundelse: