Torsdag 17. april 2014

Søgefelt

Reklame får Super Bowl-nej

28. jan 13 International Skrevet af Susanne Ingemann
0

SodaStream satsede på at drille Pepsi og Coca-Cola lidt med en ny reklamefilm, som skulle vises ved Super Bowl-finalen på søndag. Men nu har tv-stationen CBS, der sender kampen, sagt nej og bedt SodaStream om at ændre reklamen.

Sodavandsmaskine-firmaet SodaStream har for første gang nogensinde købt reklameplads ved den amerikanske Super Bowl-finale, som løber af stablen på søndag i New Orleans.

Men allerede nu har virksomheden fået besked på at ændre på den reklamefilm, man havde tænkt sig at vise.

Tv-stationen CBS, der har rettighederne til at sende kampen, mener nemlig – ifølge adage.com – at reklamen angriber to store Super Bowl-sponsorer – Coca-Cola og Pepsi. Som i parentes bemærket naturligvis også er et par tunge tv-annoncører.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.