Søndag 26. juni 2016

Er du interessant hver dag?

19. feb 16 Kampagner Skrevet af Michael Kirkeby, partner i Arnfast&Kirkeby
0

Content marketing er godt, men mere content marketing er ikke nødvendigvis endnu bedre. Når mængden af indhold eksploderer, og alle markedsfører sig gennem samme slags ”berigende” indhold – hvad er så strategien, hvis vi ikke skal ende i et clickbait-overbuds-helvede?

KLUMME: Markedsføringsfolket har, som bekendt, fået øjnene op for content som en måde at genskabe forbindelsen til de kunder, der i stort tal har vendt ryggen til de gamle reklameformater og til en vis grad også de gamle medier.

Dagens kunder og forbrugere er spredt for alle vinde og forsvundet ind i en mediemæssig labyrint, der ikke bare er irriterende uoverskuelig, men også under konstant forandring.

Man kan ikke bare regne med at møde sine målgrupper de samme steder i dag som i går.

Nyttigt indhold nytter

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.