Ogilvy Danmark styrker endnu engang sin internationale, kreative profil ved at hente Katrine Jo Madsen ind som Associate Creative Director.

Udover at have vundet adskillige internationale priser, har Katrine Jo Madsen solid erfaring bag jurybordet og har været dommer i alt fra Cannes Lions til Eurobest og senest i foråret til de internationale ANDY Awards.

Før tiden i Paris var hun hos UncleGrey og Grey København, og hun har med sin uddannelse fra den digitale skole, Hyper Island, solid erfaring i at smelte on- og offline løsninger sammen til holistiske kampagner for brands som ONLY, Bolia og Nina Ricci – og nu senest Forsvaret hos Ogilvy.

– Ogilvy er inde i en større transformation, både globalt og lokalt set. Det er et virkeligt spændende tidspunkt for mig at joine holdet her i Danmark, for der kommer til at ske en masse ting, som jeg glæder mig til at være med til at forme, siger Katrine Jo Madsen.

Ogilvy rejser mod ”Next Chapter”

Én af de ting, der senest er sket, er ansættelsen af Will Rust som Executive Creative Director i april. Will Rust har været i Ogilvy-netværket siden 2003 i både Prag, London og Dubai med formålet at løfte det kreative niveau.

Nu er turen altså kommet til København, der i begyndelsen af 2017 satte gang i missionen ”Next Chapter” med formålet om at nedbryde siloer, og for at kunne tilbyde et stærkere strategisk og mere kreativt samlet tilbud.

Det er ansættelsen af Katrine Jo Madsen med til:

– On joining Ogilvy Copenhagen, my main task has been to build a world-class creative department. Katrine is a very big cog in that machine and I can't wait to see what we can achieve together, siger Will Rust, der senest selv har bevist sit kreative værd i Cannes i år med projektet “Potatoes On Mars”, der skaffede ham og teamet en af de eftertragtede Guldløver og en sjælden nominering i Innovation Lions-kategorien.

Katrine Jo Madsen vil som Associate Creative Director reportere til Will Rust.