DK Company, der omsætter for 2,9 mia. kr. om året, har valgt et digitalt bureau til at hjælpe virksomheden med at få endnu mere gang i det digitale salg med en ny ecommerce-løsning for Bon’A Parte.

Valget faldt på Impact, der for kort tid siden også kunne glæde sig over at få Skoringen som ny kunde.

Bon’A Parte- shoppen er en online multibrandforretning, der p.t. står for 80 pct. af den danske tøjkoncerns omsætning på nettet.

Ambitionen med den nye shop er at optimere brugeroplevelsen på tværs af alle kontaktpunkter og skabe en klar differentiering, forklarer Susanne Jagd, direktør for DK Company Online.

- UX og funktionalitet skal fungere perfekt, produkterne skal præsentere sig godt, og vi skal inspirere gennem stylingtips, rådgivning og mix&match muligheder, siger hun.

- Vi skal også skabe et tæt link mellem vores fysiske katalog og vores site, og ellers sikre at vi løbende tilbyder vores kunder nye, lækre features og oplevelser på sitet, fortsætter Susanne Jagd.

Udvider samarbejdet

Gennem de seneste år har DK Company samarbejdet med Impact om SEO og datadrevet marketing, så det nye samarbejde udbygger relationen.

- Udviklingen går så stærkt, så vi har brug for en partner, der ikke udelukkende er et produktionshus, men som også er stærke på forretningsudvikling og kan se tingene fra et strategisk perspektiv, siger Susanne Jagd.

- Vi vil være med i front på det digitale område, og hvis vi ikke hele tiden får sparring og udvikler os, så sakker vi bagud. Impact har tydeligt forstået vores forretning og vores behov og er stærke på den tekniske del, så vi kan både tænke store tanker og rulle dem ud efterfølgende, slutter Susanne Jagd.

DK Company forventer, at den nye webshop går i luften sidst på året.