Tobias Hoff bliver ny Head of Marketing i mediehuset Aller Media, der dermed har fundet afløseren for Anthony Lim, der forlod posten i januar 2020.

Han kommer fra en stilling som Head of Commercial, Branded Content, hos et andet af landets store mediehuse: TV 2.

Det fremgår af en pressemeddelelse.

I Aller Media skal Tobias Hoff stå i spidsen for marketingafdelingen, der i januar 2020 gennemgik en større reorganisering, der blandt andet resulterede i, at marketing og B2C blev samlet i én enhed.

Tobias Hoff stod hos TV 2 i spidsen for opbygningen af TV 2’s Branded Content-afdeling.

– Med sin erfaring, konkrete resultater og stærke kompetencer ser vi Tobias Hoff som den optimale kandidat til at videreudvikle, drive og udnytte det store potentiale, der ligger i vores marketing og kunderelationer, lyder det fra Jesper Kramer, kommerciel direktør i Aller Media, i meddelelsen.

I alt læser 2,2 millioner danskere med hver måned i Aller-udgivelser som Billed-bladet, Se og Hør, Familie Journal og Ude og Hjemme, mens 2,1 millioner bruger et af mediehusets digitale universer.

Aller Media A/S er en del af Aller Holding A/S og har søstervirksomheder i Sverige, Norge og Finland. 

Tobias Hoff tiltræder som ny Head of Marketing i Aller Media 1. maj 2020.