Et af Danmarks største kommunikationsbureauer, Radius CPH, udvider partnerkredsen med Mads Bech Larsen.

Det oplyser bureauet, der har små 40 medarbejdere ansat på kontoret i Bredgade i det indre København, i en pressemeddelelse.

Mads Bech Larsen har været i Radius siden 2009, hvor han begyndte som rådgiver og senere blev udnævnt til først kontaktdirektør (Account Director) og siden – i 2019 – til Director.

Involveret i prisvindende kampagner

Mads Bech Larsen har især gjort sig bemærket som bureauets kundeansvarlige på prisvindende kampagner for blandt andre momondo, ”The DNA Journey” i samarbejde med reklamebureauet & Co., og ”Do it for Denmark”-trilogien for Spies i samarbejde med reklamebureauet Robert/Boisen & Like-minded.

Derudover var han en af drivkræfterne bag DBA´s Genbrugsindeks og en del af holdet bag Fremtidspladsen på Folkemødet sammen med blandt andre Mercedes-Benz.

– Mads har leveret stærke resultater i Radius over de 11 år, han har været ansat. Med et skarpt fokus på at levere ny forretning, være tæt på vores vigtige partnere og i øvrigt at drive virksomhedens processer og os andre i samme retning, har han været med til at sikre flere års gode resultater, siger Nicolaj Taudorf Andersen, stifter og bestyrelsesformand, Radius CPH, i pressemeddelelsen.

Efter udvidelsen består Radius CPH’s partnerkreds af Nicolaj Taudorf Andersen, Henrik Fallesen, Mads Bech Larsen og Asbjørn Haugstrup.