Vi er i gang med at finde de bedste profiler til the M list 2018, og nu er bogens Advisory Board tæt på at være på plads. Mener du at have en velegnet kandidat til bogen er deadline for indstillinger den 30. august.
The M List blev første gang lanceret i 2016, og er med blot to udgivelser allerede blevet en institution i branchen.
The M List 2018 er i sagens natur fortsat et opslagsværk med profiler af godt 200 marketingfolk, der har udmærket sig i årets løb, og som et ekstra krydderi indeholder bogen en trend-analyse med fokus på branchens udvikling.
– The M List blev første gang udgivet forrige år, og formålet er at samle, udfordre og udvikle marketingbranchen ved at fremhæve og hylde branchens absolut bedste og mest visionære fagfolk i en årlig bogudgivelse, siger Thomas Wahl, direktør i Dansk Markedsføring.
– Bogudgivelsen holder vi fast i, fordi den fysiske oplevelse ved at bladre igennem de mange profiler er helt unik. Derimod vil selve lancerings-eventet blive udviklet og forbedret yderligere.
M list-lanceringen er en fest med fagligt indhold og en netværksdag, og det vil lanceringen den 18. januar 2018 endnu højere grad afspejle, uden at Thomas Wahl dog på nuværende tidspunkt vil løfte sløret for ændringerne.
Et eksklusivt netværk
The M list er et helt eksklusivt netværk af nogle af branchens skarpeste profiler, og netop netværksdelen er noget, Dansk Markedsføring har bygget videre på.
Eksempelvis var Dansk Markedsføring i efteråret 2016 i Silicon Valley, hvilket gentages i uge 44 i år. I maj måned var en gruppe marketers i New York, hvor bl.a. Nasdaq tog imod og bød Dansk Markedsføring og The M List velkommen på selveste Times Square.
I samarbejde med Clay & Holm Marcher er der også arrangeret eksklusive faglige M talks, hvor emner er blevet præsenteret og diskuteret i mindre grupper.
Advisory Boardet for 2017/2018 består i skrivende stund af:
• Christina Tønnesen, Managing Partner, Mensch, sikrer indsigten fra reklame- og kommunikationssiden.
• Søren Flemming Larsen, CEO, Interflora, repræsenterer annoncørerne.
• Endnu mangler vi at finde en repræsentant for medie-branchen.
Fra udgiverne af bogen deltager:
• Klaus Markholt-Hansen, partner, Holm Marcher & Co.
• Morten Kjær, partner, Clay.
• Thomas Wahl, CEO, Dansk Markedsføring.
Kriterierne for at være på listen er som de seneste år:
• Højt fagligt kompetenceniveau
• Visionær og innovativ
• Synlige resultater
• Anerkendelser og vundne branchepriser
• Kommunikations- og ledelsesevner
Lige som sidste år er der mulighed for at indstille kandidater til listen, og hvor deadline er 30. august, men i sidste ende er det Advisory Boardet, der beslutter, hvem der kommer med. Kandidater kan indstilles på The M List sitet her.
The M list bogen vil være eksklusiv og gratis for alle medlemmer af Dansk Markedsføring, når den udkommer til januar 2018. Ønsker du at modtage bogen – og er du ikke allerede medlem – så meld dig ind i Dansk Markedsføring som standard medlem her.