Brandhouse Gruppen har hentet en ny kommerciel direktør ind til sit digitale bureau, Subsero, som man købte i efteråret. 

Det drejer sig om Robert Dinulovic, som dermed forlader bureauet Nordlid, hvor han har været gennem de seneste knap fem år. 

Senest med ansvar for at etablere såkaldte Customer Success Manager Teams med det formål at sikre optimal udnyttelse af data og teknologi til at styrke kundernes position i markedet. 

Tidligere var han som Strategic Client Director medspiller på det Nordlid-team, der for nylig var med til at sikre Danske Spil betydelig hæder ved Danish Digital Award 2019.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Og Stiig Binggeli, som ejer Brandhouse Gruppen, er da også rigtig godt tilfreds med ”fangsten”:

- Robert har erfaring med både danske og internationale virksomheder, og spænder bredt over de digitale discipliner. Hans erfaring fra arbejdet med at omsætte data til indsigter og gode kundeoplevelser er enestående, siger han.

Flere grunde til skift

Selv siger Robert Dinulovic til Markedsføring, at han ganske klassisk fik et tilbud, han ikke kunne sige nej til:

- Jeg har været i branchen i mange år og siddet i forskellige roller som bl.a. specialist og konsulent, men den faglige mulighed for at drive noget og være inde at se på kompetencer og optimere en organisation tiltrak mig ved stillingen.

- Og på det personlige karriereplan interesserer ledelsesrollen mig, så det var fristende at få mulighed for at lede et bureau.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Så du smækker ikke med døren hos Nordlid?

- Overhovedet ikke. Jeg har kendt Lasse (Lasse Christensen, Nordlids CEO, red.) gennem 10 år, da han og jeg oprindelig var hos Increase, som siden blev en del af det nuværende Nordlid, og jeg var selv meget involveret i fusionsprocessen, hvilket var utroligt lærerigt. Så nej, der er ingen smækkede døre.

Hvad overbeviste dig om, at Subsero var det rigtige sted for dig?

- Ja, faktisk så reseaschede jeg gennem længere tid på flere folk på bureauet, for det var vigtigt for mig at træffe et rigtigt valg. Og det har jeg gjort: Jeg har meget nemt ved at se mig selv sammen med mine nye "legekammerater", siger Robert Dinulovic.

Digitalt kvanteskridt

Robert Dinulovic får titel af kommerciel direktør (CCO) i Subsero, og skal stå for den daglige ledelse af det digitale bureau.

Dertil får han en vigtig rolle i at fastholde og udbygge Subsero profil som specialiseret digitalenhed i gruppen.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

- Købet af Subsero bragte os et digitalt kvanteskridt videre i Brandhouse Gruppen, og Roberts erfaring er yderligere med til at styrke os strategisk og teknisk, siger Stiig Binggeli og fortsætter:

- Vi tror meget på, at hver eneste af vores enheder skal være de bedste på markedet. Og her er Robert den rigtige til at styrke positionen yderligere.

Robert Dinulovic afløser Subseros tidligere direktør og grundlægger, Stig Andersen, som tidligere i år valgte at gå selvstændig med egen konsulentvirksomhed.