Den kloge og fornuftige film-far fra TV-serien ”Beverly Hills 90210”, skuespilleren James Eckhouse, har vist sig at være en effektiv reklame-frontfigur for Danske Bank.

Siden december, hvor han første gang optrådte i en stribe reklamer for Danske Banks investerings-app June – med bureauet Eiffel som de kreative bagmænd – har banken konstateret en fordobling i kundetilgangen og en tredobling i indbetalingerne. 

Hertil kommer et brandlift på 26 procent og en fordobling af return on ad spend.

– Formålet med kampagnen har først og fremmest været at skabe awareness, siger Dorthe Krogh Jensen, Head of Customer Engagement i Danske Bank Wealth Management, og tilføjer:

– Derfor er det selvfølgelig meget tilfredsstillende, at indsatsen allerede på nuværende tidspunkt manifesterer sig direkte i flere investeringer og flere kunder.

Børn og unge i 90’erne

Velkommen til Dansk Markedsføring

For at kunne læse vores artikler beder vi dig om at tilmelde dig vores nyhedsbrev - så holder vi dig opdateret med de skarpeste indsigter og branchenyheder direkte i din indbakke. Helt gratis.

Indtast venligst fornavn.
Indtast venligst efternavn.
Indtast venligst korrekt e-mailadresse
Accepter venligst vores betingelser for at tilmelde dig

Er du allerede medlem?