Tre ansatte med mange års erfaring i kommunikationsbureauet Primetime indtræder fremover i bureauets ledelse. Det skriver Primetime i en pressemeddelelse, hvor det også står klart, at PrimeTime omstrukturerer sin organisation.
Ny Head of Campaign bliver Louise Simoni – hun får ansvar for kampagner hos bade offentlige og private kunder.
Samtidig bliver Julie Mølgaard Thaysen ny Head of Public Affairs & Strategy. Det er en stilling, der er lavet i forbindelse med, at public affairs, strategi og insights bliver samlet til én ny afdeling i Primetime.
Derudover bliver der oprettet en helt ny afdeling hos Primetime, Digital, Activation & Content, hvor Jakob Høegh bliver chef og skal ”sætte strøm til den digitale rådgivning”.
Fra fire til syv i ledelsen
”Louise, Julie og Jakob er blandt de dygtigste rådgivere i branchen og helt centrale for den faglige udvikling af bureauet. Derudover er de hver især kulturbærere og gode kollegaer – og dem samler vi på hos Primetime,” lyder det i en pressemeddelelse fra Managing Partner i bureauet, Casper Hyldekvist, der står i spidsen for bureauet sammen med den nuværende ledelse, hvor også Karsten Anker Petersen, Thomas Juul-Dam og Rasmus Frimand Jensen sidder.
”Det er derfor helt naturligt, at de nu bliver en del af virksomhedens ledelse. På den måde fastholder vi det momentum, vi har haft de seneste år med flotte vækstrater, spændende opgaver og en ambitiøs tilgang til vores rådgivning og egen udvikling,” tilføjer Casper Hyldekvist.
Louise Simoni har arbejdet i Primetime i to år og har en fortid som presseansvarlig hos Digitaliseringsstyrelsen og som journalist hos Deadline på DR 2.
Julie Mølgaard Thaysen har været i Primetime i fire år – inden da har hun arbejdet i Dansk Erhverv og været politisk rådgiver for Socialdemokratiet på Christiansborg.
Jakob Høegh har været på Primetime i tre og et halvt år og har en fortid hos både Infomedia, Lead Agency og Venstre på Christiansborg.