Creative Circle har rystet kategori-posen, og det er der kommet både opstramning, justering og nye kategorier ud af. 

Blandt nyhederne finder man således i år en selvstændig kategori, der skal hylde den bedste brug af influencers, nye tech-kategorier inden for Digital Design, ændringer i Film-kategorien – og en selvstændig kategori, der har fokus på brugen af humor i reklame.

Dertil kommer, at man har gennemført en opstramning af indsendelseskravene til de to vigtige effekt-priser: Creative Effectiveness og Creative Impact. 

– Vi justerer hvert år, i større eller mindre grad, og det skal vi, siger CCA-formand Dorte Nielsen og tilføjer:

– Det er et arbejde, man aldrig bliver færdig med, for vores award skal udvikle sig i takt med, at både mediebillede, platforme og måden, vi bruger medier på, hele tiden ændrer sig.

Influencer-marketing savner kvalitet 

Velkommen til Dansk Markedsføring

For at kunne læse vores artikler beder vi dig om at tilmelde dig vores nyhedsbrev - så holder vi dig opdateret med de skarpeste indsigter og branchenyheder direkte i din indbakke. Helt gratis.

Indtast venligst fornavn.
Indtast venligst efternavn.
Indtast venligst korrekt e-mailadresse
Accepter venligst vores betingelser for at tilmelde dig

Er du allerede medlem?