Der var knald på fra første fløjt, da Danish Digital Awards kantede trofæer fandt deres ejermænd ved 2019-udgaven af awardshowet.

Omkring 450 festglade branchefolk havde fundet vej til Tap 1 på Amager, hvor Anders ”Natholdet” Breinholt – veloplagt og med rå humor og ramsaltet satire over branchens til tider bizzarre engelske “lingo” – gelejdede deltagerne gennem priser, middag og traditionen tro – en Kahoot-quiz.

Og han havde nok at se til, den gode Breinholt.

For ikke nok med, at han måtte slå knuder på tungen for at udtale kategorinavne som fx “Differentiation”.

Han skulle også sørge for, at 25 forskellige annoncører og 40 bureauer, inklusive inhouse-bureauer og samarbejdspartnere, enten rejste sig ved deres respektive borde (bronze og sølv) eller bevægede sig på scenen (guld) for at modtage priser.

Undervejs var der i øvrigt lagt op til, at vinderne som et festligt indslag affyrede konfettikanoner i guld, sølv og bronze.

Velkommen til Dansk Markedsføring

For at kunne læse vores artikler beder vi dig om at tilmelde dig vores nyhedsbrev - så holder vi dig opdateret med de skarpeste indsigter og branchenyheder direkte i din indbakke. Helt gratis.

Indtast venligst fornavn.
Indtast venligst efternavn.
Indtast venligst korrekt e-mailadresse
Accepter venligst vores betingelser for at tilmelde dig

Er du allerede medlem?