Det danske bureau Maze-One Nordic er kommet på hollandske hænder. Det skriver bureauet i en pressemeddelelse.
Maze-One er blevet købt af Incubeta fra Holland, der er et digitalt marketingbureau, som har et stort fokus på at skabe vækst for virksomheder online. Maze-One er et hollandsk bureau med den danske undergren Maze-One Nordic, der er markedspladsspecialister i giganten Amazon samt e-platforme som Mano Mano, Zalando og bol.com – 95 procent af Maze-Ones fokus er på Amazon.
“Dette er et værdifuldt opkøb, der giver os yderligere kontrol over vores kunders rejse frem mod deres digitale handelsløsning. Vi kan nu forøge kundernes vækst på detailsiden. Dette åbner en helt ny verden af produkter og tjenester for vores kunder. Det er også et vidnesbyrd om vores fortsatte ekspansion, fordi vi hele tiden tilstræber at levere det mest innovative og komplette tilbud til vores kunder,” siger Lars Lehne, der er koncerndirektør for Incubeta, i pressemeddelelsen.
Maze-One har over 140 kunder i otte lande og slutter sig til flokken hos Incubeta, der har 18 kontorer globalt. Maze-One har i sin portefølje lige nu blandt andet Hummel, Cloetta og Playstation.
Maze-One er stiftet af Tim van der Bilt i Holland, imens den danske afdeling er grundlagt af Ulrik Grevenkop-Castenskiold og Michael Schabert.