Orchestra, der blev stiftet med reklamebureauerne Envision, Wibroe, Duckert & Partners, We Love People og & Co. i ejerkredsen i 2013, etablerer en ny enhed, så mediebureauet ”også kan tage et større digitalt forretningsmæssigt ansvar for kunderne”.

Det fremgår af en pressemeddelelse, hvori det også oplyses, at Jesper Fuglsang er hentet ind til at stå i spidsen for den nye forretningsenhed som Business Development Director.  

Jesper Fuglsang har tidligere været blandt andet strategisk direktør i mediebureauet Maxus samt partner og strategisk direktør i reklamebureauet Anew.

Han kommer til Orchestra fra en rolle som CEO fra det digitale bureau Resultify, hvor Jesper Fuglsang havde ansvaret for den samlede forretning med over 50 medarbejdere.

Større transparens i det digitale indkøb

Orchestra, der blandt andet har slået sig op på at arbejde for at skabe større transparens i medieindkøbet, ser etableringen af den nye afdeling, der har performance marketing som omdrejningspunkt, som en ”en helt naturlig forlængelse af Orchestras værdimæssige positionering tæt opad transparens og etiske ønske om at rådgive om, hvad der bedst for kunderne”.

Velkommen til Dansk Markedsføring

For at kunne læse vores artikler beder vi dig om at tilmelde dig vores nyhedsbrev - så holder vi dig opdateret med de skarpeste indsigter og branchenyheder direkte i din indbakke. Helt gratis.

Indtast venligst fornavn.
Indtast venligst efternavn.
Indtast venligst korrekt e-mailadresse
Accepter venligst vores betingelser for at tilmelde dig

Er du allerede medlem?