Sunrise har hentet en ny Digital Director og partner, Pelle Elikofer, til bureauet med knap 50 medarbejdere.

Derudover har Sunrise, der insisterer på at kalde sig for et ”Commercial transition Agency”, også budt velkommen til Jonathan Riis Gilmartin, der er tiltrådt som Head of CRM og Sales Enablement.

Det oplyser Simon Hertz, CEO og parter i Sunrise, til Markedsføring.

– Det at skabe commercial transformation rimer naturligt på et øget digitalt fokus og tættere samarbejde med virksomhedernes salgsorganisationer, siger han.

Derfor anser han det også for ”et helt naturligt skridt i vores egen transformation at opruste på såvel CRM-fronten som på den digitale front generelt.”

Ny partner med bred erfaring

Pelle Elikofer kommer til Sunrise med erfaring fra såvel rendyrkede digitale bureauer, heriblandt Isobar og Creuna, og fra mere klassiske reklamebureauer som Wibroe, Duckert & Partners og Kunde & Co.

Derudover har han arbejdet på kundesiden for blandt andre Betway og Jabra.

Pelle Elikofer afløser den tidligere Sunrise-partner Mikkel Wendelbo, der ved årsskiftet tiltrådte som ny Digital Director hos Marketsquare.

Jonathan Riis Gilmartin, der ifølge Simon Hertz er ”verdens, yngste certificerede HubSpot Trainer”, kommer til bureauet fra virksomheden Willmore, som han selv stiftede i oktober 2016.