Opsplitningen af TDC-koncernen i TDC Net og Nuuday nærmer sig afslutningen. Og Nuuday er ved at etablere sig som et selvstændigt selskab med nye folk på flere poster.

I marketing og branding-delen er der således netop kommet to nye ansigter til:

Michael Gamst, der kommer til at stå i spidsen for Group Branding i Nuuday. Og Stine Hove Marsling, der træder ind i ledelsen og får ansvaret for Communication & Branding, der er en nyoprettet enhed.

Michael Gamst kommer senest fra Nykredit, hvor han var SVP Brands & Marketing Development, og med det nye job vender han tilbage til tele- og underholdningsbranchen.

Han har således tidligere gennem 10 år siddet i en række forskellige marketingstillinger hos Telenor, det tidligere Sonofon, ligesom han har været Nordic Marketing Manager for Playstation.

Stine Hove Marsling får ansvaret for Communication & Branding hos Nuuday. Foto: PR.

Stine Hove Marsling har i Danske Spil haft ansvaret for branding, kommunikation, CSR og HR.

Hun har tidligere været med til at opbygge Lundbecks Public Affairs-arbejde i Danmark samt på EU og globalt niveau. 

Hun har desuden været særlig rådgiver for Sofie Carsten Nielsen (R), da hun var uddannelses- og forskningsminister.

Nuuday kom til verden i 2019 i forbindelse med en opsplitning af TDC Group i to: 

Et infrastrukturselskab, der i dag hedder TDC Net.

Og Nuuday, hvor gruppens kunderettede brands er samlet – herunder YouSee, Telmore, Hiper, Blockbuster og NetDesign.