Coronakrisen har sat en stopper for en af årets helt store marketingkonferencer herhjemme, Digital Copenhagen, men store dele af programmet kan nu opleves i en ny seminarrække online, M Talks.

– Vi er glade for at kunne præsentere flere af nøgletalerne fra årets Digital Copenhagen i det nye format, siger Christian Grønning, konferencechef i Dansk Markedsføring, der står bag M Talks og Digital Copenhagen.

Den første M Talk – med ”The Godfather of Effectiveness”, Peter Field, og Louisa Loran, VP Marketing & Digital Transformation hos A.P. Møller Mærsk – afholdes onsdag 18. november fra klokken 10.00.

Tilpasset ny digital virkelighed

Årets Digital Copenhagen program vil blive præsenteret i fem webinars af en times varighed i de kommende uger, men det nye initiativ rækker videre end Digital Copenhagen, forklarer Christian Grønning:

– Vi lægger ud med Digital Copenhagen-temaerne, som vi længe har arbejdet på at stykke et stærkt program sammen til, men med det nye format tilpasser vi os samtidig en ny, digital virkelighed, og planen er at fortsætte med M Talks i det nye år, siger Christian Grønning.

Gratis for medlemmer

De første fem M Talks er gratis at deltage i for alle, der har købt billetter til Digital Copenhagen og for medlemmer af Dansk Markedsføring.

Ikke-medlemmer kan købe en billet til 995 kroner, hvilket inkluderer et digitalt medlemskab af Dansk Markedsføring.

Du kan læse mere om de foreløbig tre fastlagte M Talks her.

Deltag i den første M Talk "Marketing Effectiveness in Times of Crisis" med Peter Field og Louisa Loran.

Tilmeld dig her