Franske Publicis lancerer nu et nyt bureau, Publicis Health Nordic, i København.

Det oplyser bureaugruppen i en pressemeddelelse.

Publicis Health Nordic skal fokusere ”på de udfordringer, der opleves inden for sundheds- og velfærdssektoren”, fremgår det af meddelelsen.

Etableringen at det nye bureau tager afsæt i, at den danske medicinalindustri ”klarer sig bedre end nogensinde og er kendt i hele verden for dens innovation,” forklarer Réne Westendahl, der er Chief Communications Officer i Publicis Groupe Danmark.

– Vi har derfor i noget tid arbejdet intenst på at gøre København til et nordisk hub for Publicis Health. Nu er det lykkedes – og vi har fået samlet et fantastisk og meget erfarent team inden for healthcare-kommunikation, siger han i meddelelsen.

Thomas Crowther, Director, Publicis Health Nordic, der tidligere har arbejdet med området hos bureauerne Saatchi & Saatchi og McCann, står i spidsen for det nye bureau. Han oplyser til Markedsføring, at det nye bureau får 10 medarbejdere.

I meddelelsen oplyser han, at ”det er en meget spændende tid for både os og vores kunder, som nu har endnu mere ekspertise, de kan trække på fra såvel Publicis’ nordiske afdeling som det globale Publicis Health netværk.”

Velkommen til Dansk Markedsføring

For at kunne læse vores artikler beder vi dig om at tilmelde dig vores nyhedsbrev - så holder vi dig opdateret med de skarpeste indsigter og branchenyheder direkte i din indbakke. Helt gratis.

Indtast venligst fornavn.
Indtast venligst efternavn.
Indtast venligst korrekt e-mailadresse
Accepter venligst vores betingelser for at tilmelde dig

Er du allerede medlem?