Det er de helt tunge lønninger, der er på bordet i toppen af marketing-verdenen.
Det viser en ny liste, som erhervsmediet Business Insider har lavet over de 16 højeste lønninger i toppen af verdens største bureauer i 2020.
I toppen finder vi den nu tidligere CEO i IPG, Michael Roth, der sidste år landede en løn på 111 millioner kroner.
Du kan se hele listen her:
- Michael Roth, tidligere CEO i IPG: 111 millioner kroner
- John Wren, CEO i Omnicom: 73,6 millioner kroner
- Philippe Krakowsky, CEO i IPG: 58,4 millioner kroner
- John Rogers, CFO i WPP: 39 millioner kroner
- Philip Angelastro, EVP og CFO i Omnicom: 26,7 millioner kroner
- Andrew Bonzani, Vicepræsident i IPG: 24,3 millioner kroner
- Jonathan Nelson, CEO i Omnicom Digital: 18,7 millioner kroner
- Ellen Johnson, EVP CFO i IPG: 18,6 millioner kroner
- Yannick Bolloré, CEO i Havas: 17,7 millioner kroner
- Arthur Sadoun, CEO i Publicis: 16,7 millioner kroner
- Steve King, COO i Publicis: 15,5 millioner kroner
- Maurice Levy, bestyrelsesformand hos Publicis: 14,7 millioner kroner
- Michael O’Biren, EVP i Omnicom: 14,5 millioner kroner
- Mark Penn, CEO og formand, Stagwell: 11,8 millioner kroner
- Jean-Michele Etienne, særlig rådgiver for formand og CEO i Publicis: 11,2 millioner kroner
- Mark Reed, CEO i WPP: 10,1 millioner kroner