For første gang siden 1954 blev verdens mest prestigefulde kreative festival og awardshow, Cannes Lions, aflyst. Ikke udskudt. Ikke gennemført virtuelt. Droppet. 

Et seriøst slag i den sydfranske stråhat for de mange tusinde bureau- og marketingprofessionelle fra hele verden, der hvert år flokkes i den berømte film- og badeby for at hylde klodens bedste kreative kommunikation. 

Så for alligevel at byde på en snert af Cannes-atmosfære har vi bedt to af sidste års Grand Prix-vindere – Morten Grubak, Executive Creative Director, Virtue Nordeuropa, og Trine Keller-Andreasen, Head of Strategy hos Another – om at pege på et par af deres personlige favoritter til i år. Altså, hvis og hvis … 

Velkommen til Dansk Markedsføring

For at kunne læse vores artikler beder vi dig om at tilmelde dig vores nyhedsbrev - så holder vi dig opdateret med de skarpeste indsigter og branchenyheder direkte i din indbakke. Helt gratis.

Indtast venligst fornavn.
Indtast venligst efternavn.
Indtast venligst korrekt e-mailadresse
Accepter venligst vores betingelser for at tilmelde dig

Er du allerede medlem?