Arbejder du med marketing automation/funnels? Eller har du planer om det? Og vil du være skarpere til at skrive indhold, der konverterer leads til kunder?

Marketing automation har vundet massivt indpas i de danske marketingafdelinger de senere år. Og med god grund. For der er oplagte gevinster at hente for virksomheden, der har styr på, hvordan man modner og konverterer leads til kunder på autopilot – på en naturlig, personlig og nærværende måde.
Spørgsmålet er … hvordan gør du det i praksis? Hvad skal du skrive om i dine annoncer, i dine e-mails – og på dine landing pages? Og hvordan skaber du relevant og spændende indhold, der fastholder og engagerer dine leads i et gnidningsfrit flow fra A-Z?

Tilmeld dig dette kursus – og få værktøjer, teknikker og skrivetræning, der klæder dig solidt på til at skabe indhold, der konverterer leads til kunder.

Som deltager lærer du bl.a. om:
·         Forskellen på kunderejsen og marketing funnels
·         Typer af funnels – og eksempler fra den virkelige verden
·         Hvordan du får alle tekster i din funnel til at spille optimalt sammen
·         Hvilke budskaber du skal slå på – og hvordan du sikrer ’den røde tråd’
·         HVAD du helt konkret skal skrive – og HVORDAN du skriver det
·         De 5 bevidsthedsniveauer du SKAL have styr på, før du skriver
·         Hvordan du formulerer en attraktiv ’value proposition’
·         Hvordan du nemt spotter V.O.C. (voice of customer) – og bruger den strategisk
·         Hvad du skal skrive i dine annoncer, i dine e-mails og på dine landing pages
·         Skabelon til at outline dine tekster nemt og hurtigt
·         Populære tekstmodeller – og hvornår du bruger dem
·         Skabeloner til effektive overskrifter (målrettet de enkelte trin i din funnel)
·         Hvordan du skriver bullets, der fascinerer og engagerer
·         Emotionelle triggers der engagerer læseren – og hvor du bruger dem
·         Hvorfor du bør inkludere spørgsmål i dine tekster – og hvad du skal spørge om
·         Hvordan du genbruger indhold på tværs af din funnel.

Udbytte: 
Kurset giver dig konkrete værktøjer, indsigter og teknikker til at skabe målrettet indhold til dine funnels, der engagerer og konverterer leads til kunder.

Målgruppe: 
Kurset er for dig, der skriver indhold til annoncer, e-mail-sekvenser og landing pages – og vil være skarpere på, hvordan du skriver indhold til funnels, der konverterer leads til kunder. Det er en fordel (men ikke en betingelse), at du har deltaget på kurset ’Kunsten at skrive tekster, der sælger’.

Kort om underviseren:
Rikke Moos, Tekstforfatter og specialist i salgstekster. Hun startede som selvstændig i 2003 – og har siden da hjulpet hundredvis af virksomheder med at konvertere leads til kunder med skarpe salgstekster til hjemmesider, nyhedsbreve, kampagnemateriale osv. Rikke Moos er uddannet cand.polit fra Københavns Universitet og har eksamen i webkommunikation fra IT-Universitetet. Derudover har hun 9 års praktisk erfaring med ledelse, projektledelse, kommunikation og markedsføring fra ansættelser i reklame- og it-branchen. Rikke er også forfatter til flere bøger om marketing.

" Rikke gjorde det meget konkret ved både at have øvelser og eksempler med fra den virkelige verden. Det fungerede rigtig godt!