Har du selv forsøgt dig med Google Ads, uden de bedste resultater? Måske har dine annoncer været sat forkert op, målrettet forkerte søgeord og geografi – og derfor alt for dyrt.
Med de rigtige værktøjer vil du efter dette kursus være i stand til at opbygge professionelle søgeordskampagner, optimalt målrettede – med andre ord kampagner der virker!

Kurset er målrettet deltagere med begrænset viden om Google Ads (både dig der er helt “ny” og dig der har prøvet dig frem)
Er du allerede habil bruger, se vores avancerede Google Ads Optimering-kursus

Vi kommer bl.a. til at gennemgå:

  • Hvordan man bruger Google AdWords Editor
  • Hvordan man opbygger en professionel søgeordskampagne
  • Hvordan man skriver annoncetekster, der virker
  • Hvordan man laver hundredevis af – relevante – søgeord på kort tid
  • Hvordan man målretter sin kampagne optimalt
  • Hvordan man nemt kopierer eksisterende kampagner og tilretter dem med nye produkter
  • Hvordan man tilføjer relevante extensions


Der er ved dette kursus lagt stor vægt på, at alle deltagere skal gå hjem med praktisk erfaring. Du kommer derfor selv til at arbejde aktivt med ovenstående i løbet af dagen, og når du går hjem, er dine nye kampagner live.

Du skal medbringe din bærbare pc og have rettigheder til at kunne downloade programmer (Google Ads Editor), samt have Excel installeret.

Lidt om underviseren:
Dan Voight Henriks er CEO i Adismo og en af Danmarks førende inden for Google Ads. Han har arbejdet professionelt med online marketing i mere end et årti, herunder fem år på et af Danmarks største search marketing-bureauer samt som Global Head of Search for momondo, hvor han bl.a. var ansvarlig for SEM-strategi på tværs af +20 markeder og oplæring af momondos Online Marketing Managers fra hele verden.