Lær hvordan du får mest muligt ud af dit Google Ads-budget og få teknikker til at øge dit salg

Med Google Ads laver du tekst- og bannerannoncer til brugere, der søger på bestemte søgeord eller har en bestemt søgeadfærd.

På dette Google Ads heldagskursus kommer vi bl.a. til at gennemgå:

  • Hvordan man opbygger en professionel søgeordskampagne
  • Hvordan man skriver annoncetekster, der virker
  • Hvordan man laver hundredevis af – relevante – søgeord på kort tid
  • Hvordan man nemt kopierer eksisterende kampagner og tilretter dem med nye produkter
  • Hvordan man målretter sin kampagne optimalt
  • Hvordan man tilføjer relevante extensions
  • Hvordan man opretter målgrupper
  • Hvordan man målretter sine kampagner baseret på geografi, køn og alder
  • Hvordan man skal sætte sine kampagneindstillinger
  • Hvordan man kan sikre, at budgettet ikke bliver brugt på irrelevante søgeord
  • Hvordan man optimerer sine kampagner

Der er på kurset lagt stor vægt på, at deltagerne skal gå hjem med praktisk erfaring. Du kommer derfor selv til at arbejde aktivt med ovenstående i løbet af dagen, og når du går hjem, kan dine nye kampagner være live.

" Kurset havde en god fordeling mellem teori og praktisk hands-on arbejde med emnet. Positiv og venlig underviser, som var god til at formidle og nedbryde emnerne til forståelige eksempler.
Tidligere deltager

Du skal medbringe din bærbare pc og have rettigheder til at kunne downloade programmer (Google Ads Editor), samt have Excel installeret.

Målgruppe:
Alle der arbejder med Google Ads – eller har planer om at gøre det.

Lidt om underviseren:
Dan Voight Henriks, CEO i Adismo, er en af Danmarks førende Google Ads-specialister. Han har arbejdet professionelt med online marketing siden 2007, herunder i fem år på et af Danmarks største search marketing-bureauer, samt som Global Head of Search for momondo, hvor han bl.a. var ansvarlig for SEM-strategi på tværs af +20 markeder og oplæring af momondos Online Marketing Managers fra hele verden.