Har du blik for, hvordan du får kunden til at vælge dit produkt? Ved du, hvordan du får kunden til at ændre adfærd? Har du styr på, hvilke psykologiske kneb du kan bruge, når du henvender dig til dine kunder – hvilke håndtag du kan bruge, så du får kunderne til at gå din vej?
På dette kursus lærer du, hvordan du udnytter adfærdspsykologiske elementer til at skabe effektive kampagner. Vi ser på, hvordan du kan øge dine målgruppers motivation, fjerne deres mentale barrierer og bestemme de følelsesmæssige triggers, der får dem til at reagere positivt og handle på dine tilbud.
" Dejligt med en underviser som er velfunderet og med virkelig god viden om emnet, så han hele tiden kan uddybe og forklare i forhold til spørgsmål. Og dejligt at der var mulighed for at relatere til sin egen situation
Som deltager lærer du bl.a. om: – Adfærdspsykologiske elementer som motivation, forhindringer og triggers – hvordan tænker vi? Hvad motiverer os? Og hvad trigger vores handlinger?- Fire psykologiske stadier: Hvordan skaber du opmærksomhed? Hvordan skaber du tillid? Hvordan fjerner du evt. ulemper for målgruppen? Hvordan bliver ”den rigtige ” handling tydelig for din målgruppe?- Hvordan fjerner du forhindringer for din målgruppe?- Hvordan ændrer du målgruppens valg? Hvordan skaber du en god kundeoplevelse? Hvordan gør du dit tilbud attraktivt?- Få indblik i, hvordan du udnytter sociale faktorer, når kunden skal bestemme sig og vælge
Målgruppe: Kurset henvender sig til dig, der arbejder med i marketing-, salgs- eller kommunikationsafdelingen – og som savner inspiration til at kunne anvende adfærdspsykologiske elementer i budskaber på websites, nyhedsbreve og andre platforme.Adfærdspsykologi er et kæmpeområde, og vores kursus er en bred generel introduktion til emnet, og dermed ikke på avanceret niveau.
Underviser: Jakob Rachmanski, Specialist i adfærdspsykologi. Forfatter til bogen: “Adfærdspsykologi i markedsføringen – myten om den rationelle forbruger”.
Afholdes:
Dansk Markedsføring
Bredgade 19E
1260 København K