Eksklusiv invitation-only netværkskonference henvendt til beslutningstagere inden for marketing, IT, BA, forretningsudvikling, dataanalyse og information management fra Danmarks største virksomheder.
Konferencens hovedtemaer
Konferencen er et heldagsevent med fokus på aktuelle faglige cases, tid til netværk med ligesindede og inspirerende keynotes. Alt sammen i gode omgivelser på Langelinie Pavillionen.
Dagens hovedtemaerne er:
- Den data-informative organisation: Hvordan skabes en digital-forankret kultur på tværs af organisationen? Og hvad er marketingchefens rolle i samspil med CIO/CFO/CEO?
- Demokratisering af data: Sammenkoblede Data Management Platforme og økosystemer.
- Marketing Automation, AI & Machine Learning: Optimering af salg og øget kundeloyalitet.
- Contextual Marketing: Kommunikér korrekt og relevant og skab unikke og personlige kundeoplevelser.
- Beyond PII: Hvordan arbejder vi etisk og troværdigt med data fremadrettet, og hvad kommer Digital Services Act til at betyde for marketingbranchen fremadrettet?
Talere på konferencen
Program 2023
Konferencens målgruppe:
Er du beslutningstager inden for analytisk- og datadrevet marketing i en stor dansk virksomhed? Og ser du værdi i peer-to-peer networking og sparring med eksperter på området? Så er dette eksklusive invitation-only arrangement skræddersyet til dig!
Tilmelding til konferencen
Partnere på konferencen
ANALYTICAL & DATADRIVEN MARKETING
8 TIMERS NETVÆRKSKONCERENCE
Days
Hours
Minutes
Seconds
Har du spørgsmål til indhold eller sponsorater?
Det er nu muligt at blive sponsor på konferencen.
Tag kontakt til Dansk Markedsføring for at drøfte den rette sponsormulighed for jeres virksomhed.
Kontakt Philip Dueholm, Konferencechef, Dansk Markedsføring
Mail: pd@markedsforing.dk \ tlf.: 31152527
Tid og sted
Den 23 maj 2023 fra kl.8.30 til 16.00
Langelinie Pavillionen, Langelinie 10, 2100
København