Cookies forsvinder, færre ser tv og de digitale medier tager over halvdelen af markedsførings-kronerne.

De store udenlandske platforme øger deres betydning, nye platforme kommer til, og ”gamle” medier bliver automatiseret og programmatiske. Samtidig bliver data vigtigere, men også mindre tilgængelige.

Digital markedsføring udfordres samtidig af ny lovgivning, og mange virksomheder fokuserer derfor på at udvikle deres egne medier, og i højere grad agere som et medie.

Vi kommer også i denne ”Digital Media Update” omkring både danske medier, udgiver, annoncører, tech og den internationale vinkel – og slutter af med paneldebat omkring dagens emne.

Program:
08.30:  Check In og croissant
09.00: Velkomst – Netværkschef Thomas Kragh
09.05: Markedsupdate: Retail media; udviklingen internationalt og for danske brands
Anslag til dagens emne med baggrund i research fra ind- og udland omkring seneste trends og tendenser. Hvilke undersøgelser eksisterer? og hvilke tiltag findes?.
Peter Loell, Director, Resolution @ Omnicom Media Group
09.30: Coops multikanal – herunder udviklingen for de digitale medier!
Hør fra en af Danmarks største retailere, hvordan de ser mulighederne og udviklingen.
Peter Boris Kreilgaard, Kommerciel direktør, Coop.dk Shopping
10.00: Nemlig.com
Den nye dreng I Klassen – er det også klassens frække dreng? Tom præsenterer som nyudnævnt Retail Media-ansvarlig planerne og produkterne.
Tom Bang, Head of Retail Media, nemlig.com
10.30 Pause
10.45: Et digitalt univers, med nye formater og muligheder
Matas var blandt de første og sælger nu digital reklameplads på egne kanaler som aldrig før, baseret på førstepartsdata. I de seneste tre år har Matas, fortæller Kathrine, hvert år fordoblet omsætningen på netop denne type mediesalg på egne kanaler, og på grund af succesen har virksomheden bygget sit eget inhouse mediebureau: ”Matas Media”.
Kathrine Rønhof Karstensen, Head of Matas Media
11.15: Retail-medier med landets mest interessante mediepakker?
Boozt kobler sig på udviklingen, og har de sidste år tilbudt mere og mere digital dialog/services til sine partnere/kunder.
Rasmus Fermann, Media & Sales Director, Boozt
11.45 Panel-debat: Retail Media Update – hvor langt er vi kommet?

  • Peter Boris Kreilgaard, CMO, Coop
  • Peter Loell, Director, Resolution @ Omnicom Media Group
  • Kathrine Rønhof Karstensen, Head of Media, Matas
  • Rasmus Fermann, Media & Sales Director, Boozt
  • Tom Bang, Head of Retail Media, Nemlig.com

12.30: Tak for i dag!

Det endelige program er klar senest 14 dage før arrangementet.

Lokation:

Dansk Markedsføring
Bredgade 19E
1260 København K