I “Forstå psykologien bag forbrugeradfærd” gennemgår vi, hvordan du kan påvirke alle de væsentlige psykologiske dele af købsprocessen, som får dine kunder til at købe. Fra indledende motivation og interesse til selve købet.

Vi kan godt lide at tro, at vi træffer rationelle beslutninger. Men det viser sig, at der er i virkeligheden er mange små, tilsyneladende irrelevante faktorer, som påvirker vores oplevelser og valg.
Hvis du ved, hvordan hjernen virker, er der mange måder, du kan forbedre dine budskaber på, så budskaberne bliver mere overbevisende.
Heldigvis behøver du ikke at stoppe dit budskab ned i halsen på folk. Og det er heller ikke det mest effektive. Du skal blot have et budskab, som vækker genklang hos folk.
Hvis du gerne vil have gerne redskaberne til at forme effektive budskaber, så værdien af dit produkt fremstår overbevisende, behøver du ikke at vente længere.

Tilmeld dig kurset og få et forspring i forhold til dine konkurrenter.

Fire grunde til at du bør deltage på kurset:

  • Du lærer at adfærdsdesigne dine salgsaktiviteter vha. afprøvede psykologiske indsigter, som forbedrer oplevelsen af det, som du sælger
  • Du lærer at påvirke dine kunders valg og fravalg
  • Du lærer de skjulte mekanismer, som ubevidst påvirker oplevelsen af dine produkter og ydelser
  • Du lærer at anvende mere end 25 teknikker, som kan gøre dit budskab stærkere

Vil du have et godt råd?
Hvis prisen ellers er den samme, træffer folk oftere det fornuftige valg, når der er mange alternativer at vælge imellem. For når der er mange valgmuligheder, har folk sværere ved at beslutte og det giver en fordel til de ”fornuftige” produkter, der er lette for os at retfærdiggøre.
Så hvis du sælger et produkt, der markedsfører på at være produceret på en måde, der er god for klimaet, kan du øge dit salg ved at placere dit produkt sammen med andre lige så dyre produkter, der ikke er klimavenlige.

MERE INTERESSERET I EN BREDERE MERE GENEREL INDSIGT – se vores kursus “Adfærdspsykologi – Kursus i Adfærdsdesign”

Underviser:
Jakob Rachmanski, Specialist i adfærdspsykologi. Forfatter til bogen: “Adfærdspsykologi i markedsføringen – myten om den rationelle forbruger“.

Afholdes:

Dansk Markedsføring
Nordre Fasanvej 113, 1, 2000 Frederiksberg