På seminaret vil du få indblik i Datatilsynets nye vejledning om direkte markedsføring og de nyeste afgørelser fra og fokusemner hos Datatilsynet, Forbrugerombudsmanden og Digitaliseringsstyrelsen. Du vil også blive klogere på de nyeste sager på EU plan og få et vigtigt indblik i de nye EU regler om kunstig intelligens.
Vi vil blandt andet komme omkring følgende emner, som du kan være relevante at overveje i digital markedsføring:
- Hvornår der gælder et krav om samtykke, hvordan håndteres det efter flere regelsæt, og hvilken dokumentation der er behov for
- Anvendelse af legitim interesse for behandling af personoplysninger med henblik på direkte markedsføring
- Segmentering og profilering fra databeskyttelsesretligt perspektiv
- Brug af kunstig intelligens i digital markedsføring
- Spy pixels, sociale medier og andre spændende værktøjer, som kan være brugbare i digital markedsføring, men hvor juraren ikke altid er lige til.
Kromann Reumert specialisterne Partner Kristian Storgaard og Director/Advokat Daiga Grunte-Sonne guider dig igennem de vigtigste overvejelser og hjælper dig at imødekomme udfordringerne inden for digital markedsføring og GDPR.
" Tak for et virkeligt godt seminar – Daiga er en virkelig god formidler og indlægsholder.
Afholdes hos
Kromann Reumert
Sundkrogsgade 5
2100 København Ø