Som opfølgning på ITP-problematikker og -muligheder går vi dybden med hvordan 1. parts data kan anvendes. Er det reelle ”sikre” data og/eller usikre data, der sættes i spil? Vi kigger på samarbejd-fladerne mellem udgivere og annoncører og hvordan rådgivere og tech-leverandører bidrager til forædling af processen og resultaterne.

Vi kommer ved denne omgang Programmatic Advertsing Update omkring både udgiver, annoncør, tech og den internationale vinkel – og slutter af med paneldebat omkring dagens emne. Alle seminarerne giver en introduktion til ”Programmatic Advertising” og opdatering på aktuelle forhold, udviklingen siden sidst. Programmet opdateres til aktuelle forhold, og låses endeligt 14 dage før seminaret afholdes.

Arrangementsrække

Ved samtidig tilmelding af alle fire arrangementer tilbydes den samlede pris for medlemmer kr. 5.000 + moms og for øvrige kr. 7.000 + moms. Interesseret i alle fem arrangementer? Kontakt venligst tilmelding@markedsforing.dk direkte.

Partner: